äntligen!!

jag njöt verkligen idag av kläddoften!

men det blev lågbudgetskläder från HM och Gina Tricot! Dessutom fick jag med glädje köpa mina drömstövlar, den spetsiga o gröna.

sedan gick jag och mötte söta Lotta då vände vi på klackarna riktade mot Java där drack vi te, varm choklad och räkmackor. Yummies!


Min köplista:

* Plommonlila tröja från Gina Tricot
* Beige gubbyxor som når mitten i låren från Gina Tricot
* Brun linne med lite strass från HM
* Hårspolar från HM
* Gröna stövlar från DinSko

Stööönn...... efter två månaders helvete, utan att handla nya kläder är alla tjejers rena mardröm och tortyr.
Eller hur, medsystrar?

Julen närmar sig med stora steg. Huuuuuhhh..!

Ärtan, du är en vinnare!

Baby, allting ordnar sig, som vi alltid är: opitimister.


God jul

/Maria





Kommentarer
Postat av: Ärtan

Tack för att du finns för mig i tisdags, det betyder så mycket för mig... Och tack osså att du övernatta hos mig också, det var båda skratt o gråt men det betyder mkt för mig.. Puss på dig!

Postat av: Josse ;)

Visst är deet skönt att få SHOPPA!!!!! ;)
Pusssss!

2005-12-05 @ 19:55:59
Postat av: Bragefiona

I kinda like it. Thanks!

2010-12-02 @ 10:33:12
URL: http://bragefiona.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback