DAGBOKEN

Sara, fan tusen tack ska du ha! Att jag fick låna filmen "Dagboken" av dig. Jösses vad jag grät på slutet!
Det är så äkta kärlek i filmen, vacker också! Nu har jag verkligen äntligen fattat varför den är så bra.

Ni alla, ska bli befallad av mig: SE DEN FÖR FAN!

För er som är partylusar undrar säkert varför jag sitter hemma en halloweenkväll som man ska festas. Joru, gissa fram lösningen till problemet - arbetslöshet.

Men ha en trevlig kväll!


Det är ett tag sen jag skrev mina BÄST och BOTTEN-justnu listan. Då kommer den.

BÄST JUST NU - Münür. "Dagboken" (ja se den!), min rosa kofta och familjen.

BOTTEN JUST NU - Noll pengar, som sagt sugkukjävlafobikissförbannadeknivhugg-Alfakassan och rastlöshet. Och att min pojkvän finns inte vid min sida.

Tjarrå

/Maria



Kommentarer
Postat av: dii

åååååå dagboken!!!! den är sååååå bra... *snyft*

Postat av: Arnolivia

Sehr schon, gut gemacht

2008-09-10 @ 13:23:08
URL: http://arnolivia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback