??

vad är jag en för människa?

idag har det kommit massa grejor i mig, man mår piss.
vad kan jag göra?

önskar att jag står på everest mountain och skriker ur mig av hela mitt hjärta. ingen, inte ens du, kan lyssna på mig.
140 knivar hugger massor gånger i mig, inte jag kan hindra dem. det är för svårt.
jag vet att man ska inte skriva någonting intimt om sig själv. men det behöver jag. fan vad jag kan göra åt det.

mitt hjärta brister hundra gånger mer än ett normalt hjärta brukar brista.

varför just jag?
varför måste jag drabbas?
ingen lever ett perfekt liv.
inte jag heller.

bakom mitt vänliga leende, finns det obehagliga saker som angriper mig hela tiden. alla minnen återkommer hela tiden och stör mig. jag bekämpar mig själv genom att vara den man brukar se mig.
för att dölja det jag inte vill visa.

fan ta den.

/Maria







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback