gick och kastade mitt hjärta och hjärna i soptippen.

någon slet ut mitt hjärta ur min kropp där någon gick iväg med mitt hjärta till soptippen och eldat upp det skrattande, någon stod där och tittade medan hjärtat låg och brann bredvid en huvudlös docka. då stod jag här och bara tittade, jag visste inte hur jag skulle göra. Varför?

Varför just mig? Är det något fel på mig.

Någon garvade åt mig, mitt hjärta och min tröga hjärna som ingen är intresserad av.

Någon garvade fortfarande.

Jag är så dum, ja jävla dum så in i helvetet. Jag visste inte vilka som är vilka?

En hel ångest kom in i mig och simmade lugnt runt i min kropp, där retade den för fullt mina organer inne i mig. Det stack så jävla hårt, så grymt ont gjorde det. Vad kunde jag göra? Kanske inget? Eller?
Vad kan jag göra åt er? Vad är det för fel på mig? Är jag en tönt? Nörd? Pinsam? Cp? Icke-lämpligt för att vara kompis? Så jävla ytligt är jag inte!

Fan.

 
Någon garvaR fortfarande åt mig. Det gläder någon mycket att jag inte hade någon eller något? Men vad?
Det här får ni väl ta reda på, tala gärna för mig om ni har kommit på det. Då skulle jag kunna förklara? eller Någon kan förklara?

Skit.

Hjärtat brann redan upp, den fanns inte. Lika bra att jag går och skiter i allting, men icke? Jo, jag är ju den som jag är. Jag vill ju bry mig, då är det mycket svårt att skita i någonting..

Nu sitter jag här och lipar. Någon kallar mig lipsill.


Ja, det går väl över, säger någon djävul.

Skratt.

/Maria


Kommentarer
Postat av: dii

wiho du gjorde min dag :) kul att du gillar bloggen.. ska börja läsa din med... lägger till dig i favoriter nu :) kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback