Göteborg imorgon!!


Aha, folk!

Ja, idag är det mycket att göra... fan ta nicklas.

   
så här ska vi ha kul.   

Imorgon gäller det! 

Det pirrar lite häftigt i magen, man vill feeeeeeeeeeeeeesta, det var ju några helger sen sist jag partajade. 
Stop ett tag! Lite panikslagen här, ja, som alla flickor, tjejer, kvinnor, damer och tanter brukar få innan en stor festlig fest, vi VET FAN INTE VAD VI SKA HA PÅ OSS på festen, så klart man vill vara den snyggast panter vimlande runt folk på festen. Jaja, jag får väl ta igen och kolla i min stoooora väska där ligger nerpackade kläder efter min flytt från Örebro. Säkert finns det bara tråkiga samma gamla kläder.

Bara ni vet att jag gillar inte använda kläder som redan blivit tittat. Lite knasig här, men sådan är jag. Tyvärr!  ¦Þ 

Annars får det bli en snabb titt inne på Kupolen, det har jag redan bestämt i måndags när jag strövade runt och handlade mina dreams clothes.
 
Jaa, igår var jag och tog en promenad, det var härligt, man doftade mycket höst! Gula löven överallt och det stack till i näsan om deras doft, men inte illaluktande dock! Tankarna flög runt  och frusna händer, dags att använda mysiga färggranna vantar och halsduk runt halsen, mmmm underbart! Som mest tänkte jag på att det är nog roligare efter gymnasietiden, kanske, kanske inte, tycker ni nog. Man känner sig verkligen vuxnare, hanterar sakerna på nåt sätt bättre än vad jag gjorde innan studenten.
Hmm, det är nog bara en tanke som slog mig. 

Jaa, nu ska jag gå o sätter igång mina sysslor. Booooooooring......

Jag återkommer senare ;)

glad höst!


/ Maria                                                                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback