Solen skiner idag

Tjenare folks!

Hoppas allt är bra med er? Det gör ni väl. :)

Med mig är det bra och mycket spänd inför flytten till Sthlm. Längta. Ja ja, jag vet att jag har tjatat tillräckligt mycket om flytten, men bara ni skulle veta hur spännande det skulle bli när man flyttar till en annan stad och får prova på mycket nya saker.

Idag har jag det jobbigt med linser, "missläste" hela tiden, t.ex gumman Josefin visade mig sin fina hemsida där finns bilder på när de besökt Åsbackaskolan (de läser elevassistentutbildning), då fick jag syn på en bild med en sele på taket som jag trodde att den användes till när personalen på skolan blev less på eleverna så satte de fast på eleverna. I själva fall är det så att den används till att eleverna ska öva att gå. Grym tanke, va!?

LinsBoxen får kanske några hatmail om några dagar.

Får nyss en sådan enormt sugkänsla för att inreda någonting! ofann.... men jag har ialla fall ett jobb, nej två! som väntar på mig, en av Münürs kompisar har bett mig att komma och kollat hans lägenhet, och hjälpa honom med inredningen, jääääättekul!
Sedan är det min o Babys lägenhet som vi ska inreda! Läängta. Jag är ju en brud med inredare-drömmar.

Suck.

Måste bara säga att 80-talets komedifilmer är bästa än 2000-talets överdrivna och dåliga komedifilmer,
som Polisskolan 1-5 (ja, det finns 6 och 7 men dåliga!), Päron till farsa-filmerna, Tjejen som-filmerna osv.
Skippa nyheterhyllan och rota bland hyllorna där finns 80-talets filmer!

Nyss pratar jag och Josefin om Halloween, såklart ska det kalasas! Det här gången nu i år ska jag klä ut mig till nån kul figur!
Allohelgonahelgen sker den femte november bara för att påminna er.

Du, Josefin, vill träffa dig snaaaaaaart!


Solen skiner idag och jag måste bara ta en promenad att jag mår bra igen sen!


/Maria


Kommentarer
Postat av: Odinhanne

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback