Maria genom tiderna

                   
       Hos Ärtan                       Jag - Maja     
 
Jag och gentlemannen
       Ärtan och jag 

   
Choklad & Ärta (?!)     Baby & Me         DSK Dalir (go, go!)          
 
           Uhh?                 Min FG-fest  
    
hrmf..!               Fallens dagar          Bästa dag i mitt liv             Haha..?           

Gillar inte bilden!



Jaha folks, nu har jag verkligen packat modet i hjärtat och valde ut bilderna för att visa er, det är ju alltid roligt att kika lite på bilder, gamla som nya. Alla bilder som ni säkert ser är inte nya, vissa är från kanske några år sen.
Och mitt frisyr har ändrat rätt mycket, ja sådan är jag, enligt en gamla klasskamrat under gymnasietiden att jag är en riktig kameleont. Jag tröttnar rätt snabbt på mitt frisyr. Senaste frisyr är den sista bilden, där ser jag ut som en tant, uschiamej. Bästa frisyr är nog då från somras, som ni ser på bilden från Fallens dagar.
Synd att jag har inga så bra bilder på min älskling, vi är helt enkelt dåliga på att ta bilder på oss, de flesta är på vanliga standardbilder, ska försöka scanna in dem och visar med min stolthet upp för er hur vi ser ut som par (gulp!) och Munur gillar heller inte särskilt att bli fotad, har flera gånger tvingat honom att ta bilder på honom själv. Men icke sa Nicke.

Hoppas att ni får ett bra intryck på mig, oavsett hur ful eller bra jag ser ut.  =)


BÄSTA JUST NU - mitt champagne-färgade halsband med kulor i sidenband med en stor rosett, min sköna och billiga gråa kofta från Gina och att Munur kommer hit på fredag. Plus min oförgömliga och älskade familj - love u

BOTTEN JUST NU - grr... mina j--vla stövlar som suger åt alla våta snö - stick! att det är BARA februari och att jag kan inte köpa nya skor.

apropå skor, för ca två år sedan då jag fortfarande gick på gymnasieskolan och jävla glad åt aktivitetsersättningen, då handlade jag rätt, ja rätt mycket skor. kom en killkompis på besök hem till mig och blev förvånad över min tre-våningsskohylla, och frågade "Är du ensam här?"
"Ja?"
"Det ser ut som du har gäster, det är fullt på skohyllan!".

Nu har jag ingen aktivitetsersättning och lever på hemsk lite ersättning, det är inte roligt alls. Det lovar jag, då gäller det att plugga på universitet för det är alldeles för svårt att skaffa något jobb när man har ej utbildning. Det har jag lärt mig under halvåret här i Stockholm och nu har jag bestämt mig att flytta hem i mars och tar lite sommarjobb i sommar. Sedan hoppas jag på att börja på universitet, lärarprogrammet med historia som inriktning, (kanske också religion).

That's it.

Tack för all uppmuntran angående min förrförrförra blogg om min framtid. Det känns så roligt och skönt att det finns snälla människor som man inte ens känner. Fortsätt med det! Heja heja

trevlig kväll!

/Maria



Kommentarer
Postat av: sofiaw

ja, det är inte lätt att leva rikt efter studenten, tyvärr! :( men du har iaf provat lite nytt, att flytta t sthlm. och det ska du va stolt. som vågat att lämna örebro en stund! (inte alla som kan det;)) ack, fallens dagar bilden... längtar till juli! du kommer väl då? ;) puss

2006-02-02 @ 17:52:26
Postat av: mippy

sofiaw - precis, inte lätt. fallens dagar, klart jag kommer *längtar* =)

2006-02-03 @ 12:45:33
Postat av: Ärtan

Gumman, jag förstår dig... Det är också tråkig att flytta för då träffa man ju inyte dig lika ofta...:( men du finns i min tanke varjedagar! ;) Kom hit snart, vetja!!! Är lite på nerv just nu, vill visa dig min lgh!:D Pusspousssss saknar älskar dig!

Postat av: Ärtan

Skrattat åt bild på oss "Choklad Ärta" :D var full som satan den kväll!! :P Pusss!

2006-02-04 @ 19:22:00
URL: http://www.artan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback