trala lala

idag: läst, ätit, duschat, ätit saraturksaras kvarlämnade yoggi, pratat med folk, datanörd och tänkt.

Kappan från HM som ländade i min garderob satt bra på mig! nu har jag annan finare än min gröna militärjacka.

tjohoo.

nu ska jag diska. min ork är helt uttömd. men ändå.

imorgon försöker jag lyfta på röven och skärpa mig!  förbannat.

i helgen kommer mor och far på besök, det är skönt att ha dem här! på måndag åker jag nog till örebro och pussa ihjäl Münür-darling.




mor & jag - lovely


/Maria

Kommentarer
Postat av: Malin

Söt bild på dig! ;)

Postat av: mallan

Hej! tack för tipset, men nu har det gått bort med jättebra medicin- sällan får man det. Lite svårt va det att dricka så mycket medan dass fanns:D Man var tvungen att gå ut i kylan o frysa i arslet. Ja, är kär i dalarna... jättefint där om man har sommarstuga mitt i en LITEN by, annars kan jag inte tänka mig att bo i dalarna året om;P

2006-03-02 @ 12:53:35
URL: http://mallansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback