trött!!

så trött att jag kanske är tvungen att lägga två tändstickor vid mina ögon för att jag kan se någonting!

det är väl en ganska hetsig helg, tycker jag! mycket att göra och massor fotstegar på stan, puh. ändå uppskattar jag självklart den för jag har återfått lyckan att äga nya plaggar, ni borde väl veta hur det känns att ha glädjen för dagens bra shoppingskap!

köplistan här

torsdagen den 23 februari, Borlänge

1. läckra bruna stövlar från DinSko, 480 kr

2. Böckerna från Bokia
*
Beppe biografin av Klas Gustafson, 89 kr
* Sam August i Sevedstorp och Hanna i Hult av Astrid Lindgren, 79 kr
* Skuggorna och regnet av Håkan Nesser, 59 kr
3. Ansiktekräm av Nivea, 79 kr

Jag tokslukar böckerna som är skrivet i biografi eller memorarer, endast personer t.ex Astrid Lindgren eller Anne Frank intresserar mig oerhört mycket att jag kan sitta helt blickstilla i timmar för att få den utläst.
Annars älskar jag också vissa deckare och romaner. lovely så som i himmeln.

Fredagens enda men jättebra köp:
Bokdagbok från Pocketshop, 39 kr.

Nu undrar ni väl en bokdagbok är? Ja ni, den är en som man skriver in alla böcker man har läst för att kunna komma ihåg eller visa upp för vänner om de vill veta om någon bok, även kan du skriva dina egna kommentarer och betygsätta böckerna. det är en superduperbra bokdagbok tycker jag! Kommer troligtvis att köpa fler....

Igår, lördagen skuttade jag in i JC efter en desperat sökande efter en perfekt jeans, där hittade jag nog världens bästa jeans, en grådemin stuprörjeans på 499 kr och märken är Crocker, den sitter helt perfekt på mitt korta ben och rumpan ser riktigt, riktigt läckert! Jag var tvungen att gå in på en annan klädaffär där ramlade jag in i provhytten där bytte jag jeansen, därefter kände jag mig som drottning.

Sedan köpte jag massor örhänge från olika affärer,
1. Enkla men jättesöta pärlörhängar i brunrosa och vitrosa från Åhléns, 20 kr á per en par örhänge
2. Helsvarta och tuffa diamanter från Kookai, 49 kr
3. Party eller vardagsörhängar med lite ljusturkosfärg från Topshop på reapriset 20 kr

Och så har jag också köpt en superbra mascara från MaxFactor som jag länge har tagit avstånd från.
 den sitter helt perfekt, man får långa ögonfransar direkt! kan rekommendera er som har långa fransar som jag. En annan har jag köpt är en läppglans från Cubus på 39 kr, den är nog lika bra som Juicy Lancome, det kan jag garanterat lova, dessutom är den hemsk billig!

Allt för denna gången!

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback