Doften av syrén

Jaha, nu har sommaren gjort en succécomeback!

Jag njuter självklart för fullt av värmen och syrenbuskar. På kvällarna doftas det syrén på våran trädgård, det har jag verkligen saknat..

Man har fått lite färg och massor prickar om ansiktet, det ska jag inte sluta med. Att sola alltså.

I fredags har det varit trevligt på kusinen Sebastians student, gissa hur stolt han blev!
Sedan stack jag och Katarina ner på stan, oj oj vilka massor vita mössor som festade för fullt på parken bakom Liljans gallerian, då fick vi en nostalgisk känsla för minne av våra studentdagar. Då var vi lika själaglada som dagens studenter!

Just nu önskar jag att vara där mina vänner finns, att vara med dem ute ända tills sena kvällar eller ligger och solar på någon strand (absolut inte den gröna geggasjö, Alnängsbadet eller vad fan det heter, Svarthålet? I Örebro alltså) =)

Äh nu ska jag gå och låta mig dega och bränna av solen.

En sak till: HEJA SVERIGE!

/Maria

Kommentarer
Postat av: Ärtan

Jag önskar också att vara där du finns! Då kan man prata i timmarna i ostörd! Saknar dig! Pusss!

Postat av: Askungen

Tackar för dina ord och det är bara tråkigt med påhoppningar när man inte vet vilka som skriver och inte kunna motivera mera varför man har svårt för någon? Det är jobbigt att man får påhoppningar utan namn och att jag får funderingar på vad det är så fel med mig, för jag vet hur jag fungerar som person. Om jag tål inte en person är det bara att inte bry mig om den personen, för det är fel att påhoppa på någon när man inte har någon anledning.

Eller?

2006-06-15 @ 08:56:30
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1532/
Postat av: jennyk

Det är helt fantastiskt att kunna bo nära havet, endast 15 minuters körning! En sommar befann jag mig i Örebro och det var helt enkelt fruktansvärt - var tvungen att bada vid Gustavsvik eller Svartån. Kan säga dig att det var definituvt den sista sommar jag nånsin skulle tillbringa i Örebro ;) Förresten, härligt att Sverige vann!

2006-06-17 @ 13:10:00
URL: http://jennyk.blogg.se
Postat av: Sofia

Jaa det är så underbar känsla, jag njöt riktigt ordentligt sen när jag lade mig i sängen blev jag tyvärr lite besviken att inte få uppleva det igen. :)

2006-06-17 @ 15:48:41
URL: http://www.blueberry.blogg.se
Postat av: Vincentveronica

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2010-04-09 @ 11:03:04
URL: http://vincentveronica.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback