en härlig morgon.

Måste absolut tillägna en mening till min duktiga bror, Nicklas.

Han klarade körkortet i måndags!

Satt och bet nästan hela naglarna när han höll på och körde upp. När han kom med pappas bil (som tur att den står parkerade i stan där pappa parkerar sin lastbil efter jobbet) infartande och stirrade nästan en bra stund sedan hoppade jag upp och skuttade ut, då fick brollan en riktig kram! Nu kan han äntligen hämta mig från krogen på sena kvällar.

Är så stolt och VET hur nervöst det är när man kör upp!


Nu har man blivit fan av Heidi Klums porgram, Project Runway som är ett måste för mig att se på. Heja Daniel V!


Nädå, nu ska jag gå och käka en god frukost sedan åker jag till min goa mormor och hjälper henne med hennes jättelikt hus!

Vi ses

/Maria




Kommentarer
Postat av: jennifer

du.. var köper du alla dina snygga skor som du har visat tidigare i bloggen.. hittar aldrig nån..:(

Postat av: jennifer..

hehe okej tackar så mkt!! hmm har kollat skopunkten hemsida..det fanns ej så bra..men ska kolla efter dom när jag e hemma i sthlm.skopunkten finns på sveavägen..så ska kika där =)vad gör du nu för tide`?=)

2006-06-03 @ 17:08:41
URL: http://jennipher.blogg.se
Postat av: Isabel

Skoj!

Tack för det lilla i lördags, hoppas att du överlevde det mesta med oss flickorna - men har lite bilder som jag kan sända över på MSN när vi ses på MSN igen.

Hur hade du det på krogen, jag var på Attitutyde, vart var du?

2006-06-05 @ 09:49:08
URL: http://blogg.aftonbladet.se/153
Postat av: Artan

Ohh vad harlig att Nicke klarar korkort!!!! Nu vantar jag pa min lillebrors tur! :D Ja forlat att jag inte smsa tillbaka, allt ar kanon men trott.. har haft varit pa grillfest ikvall med mosters svarforaldrar o det var mysig!!.. Ska skriva i resedagboken nu om senaste dagar.. Hoppas allt ar bra med dig, jag ringa dig nar jag ar hemma! Pusss!!!

2006-06-07 @ 04:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback