fotboll sm

nu i helgen är det dags för fotboll sm eller dsm, som en del säger (fatta noll), igen! Gooo DSK Dalir, goo!

jag vill bara be om ursäkt att ni har väntat på något livtecken från mig på ett bra tag nu och det har varit mycket för mig, men jag mår bra ska ni veta!

ni som kommenterade mig, ska inte tro att jag är ointresserad av det ni skrev, jag älskar att få några kommentar! jag svarar när jag har tid igen säkert nästa vecka efter sm (eller dsm) i örebro! det har varit mycket här, vi håller på att flytta, så blir det nog inga mycket bloggar av mig.


vi ses i mellringeshallen!

ta väl hand om er

/Maria


Kommentarer
Postat av: natty

*TMT* heja heja DALIR *TMT* ses snart *TMT* ;)

Postat av: Askungen

dalir dalir.... belan ska spela i laget ska munur också spela eller? vet inte om jag ska dra dit men troligen inte, är på shoppningsrundan då till nästa helg - och hur är det annars ett tag sen man fick livstecken av dig här på blogg

2006-03-16 @ 15:54:10
URL: http://isabelengwall.blogg.se/
Postat av: Ärtan

Pusssss! :)

2006-03-17 @ 07:51:25
URL: http://www.artan.blogg.se
Postat av: Murre

Puss puss! Vi ses snart! puss!

2006-03-17 @ 15:59:28
Postat av: Josse ;)

*PUSSSAS*

2006-03-20 @ 09:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback