Sol i ögon

Jag vill verkligen dra ner solen till jorden och smälta all jävla snö!

Idag förbannar jag mig själv att jag är så seg och nästan gör inget, man kan säga...!
Dagens plan: Åka till Veddesta centrum och köpa två superduperbra resväskor för 400 kr, städa *rys*, diska och PACKA!

Seriöst, jag är verkligen utblåst i huvudet just nu och det är nog för mycket tankar och konstigheter bakom pannbenet.
nu har jag upptäckt musik, fast jag är döv, speciellt Lars Winnerbäck, hittade en sajt där man kan läsa sångtexter och mycket annat. Han skriver döbra texter, gissa hur min bror kommer bli glad, han diggar Winnerbäck.

En styck ur Av ingens frö

/..Du har sett drömmar rasa ner
och du vet hur munnar ler
Dom älskar gärna det dom ser
men dom skräms bort om det finns mer
../

Man kan tänka sig sången i huvudet och försöker föreställa hur de låter.

/Maria

Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

Jag ryser oxå vid tanken på att jag snart MÅSTE städa...väldigt billiga resväskor måste jag tillägga=)!

Postat av: Ludi

=D fick mig ett skratt av ditt "bakom pannbenet" ;P Ohha. så skönt o vara hemma igen! hoho. Ringer dig imorgonkväll, saknar dig! Pusspussar i massor

2006-03-06 @ 23:22:32
Postat av: natty

snart ses vi, en av markrillgänget! ;) *TMT*

2006-03-09 @ 23:16:47
URL: http://natty.blogg.se
Postat av: Sara & Lucas

Hejsan, kul att du kikade in :-)

Kika gärna in igen :-)

Kram

2006-03-10 @ 20:28:37
URL: http://www.lucasnoah.blogg.se
Postat av: JosannaH

Värst vad många svenskar tjatar om snö,
om ni vill uppleva våren, så kom till Danmark =P

2006-04-01 @ 23:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback