help help...!

kan någon hjälpa mig med färg på kläder jag ska ha på mig inför fotografering på onsdag med min bror som ska vara en julklapp till mamma o pappa.

har funderat på att köpa en blus á la prinsessan madeleine, färgen är blekrosa från Lindex. vetefan.

det viktigaste för mig är att ha någon nästan färglös för att bilderna på oss ska ju hänga på väggen för livet.
vilken färg tycker du skulle passa mig?



shit.

igår var jag till rosa huset och köpte tyger till min framtida klänning, det blev svart i satin och en annan tyg i svart tyll som skulle vara ovanpå "kjolen". lovar att lägga upp en bild på klänning så fort den blir klar.


/Maria

Kommentarer
Postat av: askungen

framtida klänning? till vilka tillfällen du ska ha på dig? men men tja du kan vara ljusrosa med stuprörsjeans? med siden scharf runt om din hals? jättesnyggt med ljusa färger också!

Postat av: Lotta

ja! det känns för härligt ang. lgh! inredning nästa, ja! hehe. kan behöva ditt hjälp, så jag vinkar nog efter jag flyttat in, och frågar lite ;) låter bra att du har det bra! jag jobbar som idrottlärare, fritids och rastverksamhet samt ibland som extralärare. trivs great! :) puss!

2006-10-22 @ 21:27:05
URL: http://www.nogg.se/annchar
Postat av: Ärtan

Säger samma som Isa.. det bli nog jättesnygg!!!! puss

2006-10-23 @ 15:39:02
URL: http://www.artan.blogg.se
Postat av: natty

jaa men nu är pinsamhet över, har gått vidare haha ... eller kanske inte än. för ska ju dit på måndag igen. puh. skratt. jodå det är bara bra här. är i örebro just nu. mysigt hur som helst. övrigt rullar det på med studier å så! instämmer med isa om klädelse, eller så kan du ha nåt snygga halsband ist för scarf oxå :) lycka till! kramis

2006-10-24 @ 13:30:29
URL: http://natty.blogg.se
Postat av: Aleksanderfilippa

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2008-12-22 @ 11:42:24
URL: http://www.enequist.dk/aleksanderfilippa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback