inget att komma med.

Hohej i skeppet!

tyvärr har jag inga bra att komma med i min blogg, förutom att det går bra med pluggandet och kursen har gått oerhört snabb! men kul.
man har tagit fram vintertäcke så jag kan durra mig in i om nätterna, så himmelskt skönt.
Imorgon ska jag dra till tygaffären Rosa Huset (gulligt namn!) i Borlänge och kollar efter mönster och tyg så jag syr en egen klänning efter min egen fantasi och inspiration. Det blir nog kul!
Man har fotografera med en lånade kamera, så underbart, det är så fint att jag fick uttrycka mina känslor genom kameran. Samtidigt med kameran, har jag och Baby bestämt oss att ha en lilla projekt, att fotografera oss med olika smink och stolar, utav dem en viss stol vi snodde. ;)

ja en snabb sammanfattning av de senaste dagarna jag gjort.

en kul (men uttjatade) lista som jag stal av tompan och baby

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
På PC-tips för alla sidan 18, rad 4 står det, '...spionprogram, som i tysthet låter...'
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En lilla skåp som används som en slags förvaring för grejor för datorn.
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Dirty Sanchez igårnatt. Uschiamej!
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
20.46 (20.52)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Inget alls.
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
ca 16-tiden då steg jag ur bilen.
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Photoshop och tompans blogg för att kopiera listan.
8. Vad har du på dig?
Mjukiskläder.
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Konstigt.
10. När skrattade du senast?
Igår åt Jackass och Wild boyz
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Kalender, massvis av tavlor, märketavlan och några ljus.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Att det växte lupinblommor som egentligen skulle vara döda för hösten.
14. Vilken var den senaste film du såg?
Charlies Änglar
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Shoppa. Resa. Köpa lägenheter. Donera åt en del välgörenheter.
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jävel på att spela tv-spel och höja både ögonbrynen, coolt va?
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Fred på jorden och ta bort alla fördomar.
18. Tycker du om att dansa?
Ja, efter några drinkar.
19. George Bush?
Fyfan.
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

flicka:
Astrid
pojke: Gustaf och August
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Om jag hittar något paradis, annars Sverige är ett underbart land!
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Du har skött dig riktigt bra!!


Ha det!

/Maria


Kommentarer
Postat av: natty

vill gärna se hur klänningen blev!! önskar ja hade symaskin oxå :/ men har önskat mig till julafton iaf ;) allt bra? kramis!

Postat av: Lotta

men heej gumman!
ja jag vet att vi båda är dåliga på att höra av oss till varann!
men nu gör vi det iaf :p
jo allt är bara fint här tack. ja, jag tränar för fullt... VM i Kina nästa sommar med landslaget, då måste jag visa att jag är nåt för laget ;) just nu jobbar jag på Kannebäcksskolan och trivs jättebra. hur går det för dej i skolan? trivs du?
puss!

2006-10-19 @ 22:24:15
URL: http://www.annchar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback