in med kjolarna - det är VÅR!

idag vaknade jag upp med ett par svullna ögon - fråga inte varför! :D

skuttade iväg och fixade en god frukost, sedan ut i balkongen med lite te och några bullar och tidningar. så fick jag känna på solens strålar som landade på min hud, det värmdes i mig.

och fick mig tänka på hur det skulle bli i sommar, om det blir lika varmt som den förra. tiden har varit så snabb och händelserik. i somras var jag hemma i borlänge nästan hela sommaren, reste nästan endast till vänersborg och en gång norrköping, men annars..
även om det lät tråkigt för mig, men då var jag jämt med min roliga kusin, Katarina och gick ut varje helger och firade värmen. i hela juli tillbringade jag hela tiden ute och jobbade, dvs fick se ut som en yxmördare efter att ha målat 4 broar med rödfärg (tyvärr) på en park i borlänge. skitsvårt att tvätta bort färgen på benen, ni skulle bara ha sett hur mycket skratt det kom från katarina och alexandra när jag kom till långsjön, "har du varit ute och dödat?".

tankarna flög vidare.

vad för saker ska hända i sommar? ska jag jobba hos kyrkan igen? eller? fallens dagar i år? definitivt! sol och bad? absolut. lite resor runtom sverige (örebro, vänersborg, göteborg (eller malmö))? ja!

låt oss alla hoppas på en bra och ännu varmare sommar!


jadu, signmark nyss i helgen har varit toppen och det var väldigt roligt att få träffa gamla (och nya) vänner, en del har jag inte sett på jättelänge och det känns hel kul att få veta att de lever livet och mår bra. så får ni, mina vänner, ha en jättetack för en fin kväll!

och niklas, tack för allt, allt! hjärtar dig


/Maria

Kommentarer
Postat av: niklas

"och niklas, tack för allt, allt! hjärtar dig"

Det är jag som skall tacka Dig för allt, hjärtar dig py! puss!

2007-03-26 @ 15:24:01
Postat av: Ärtan..

Oh du vet att du är alltid välkommen hit..;) fredag fredag!!!!:) puss

Postat av: Jennyk

Det är underbart att känna solens strålar.. Här är det underbart fint väder och tänk så mycket vädret kan påverka en..

Ha en fin dag!
/Jenny

2007-03-28 @ 10:15:30
URL: http://jennyk.blogg.se
Postat av: Tina

Så du brukar bada i Långsjön? Det brukar jag nämligen med. :D Sjön är en av mina favoriter. :D

2007-04-11 @ 11:17:29
URL: http://www.hogberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback