inte segare kan man bli...

Muffinsar fick åka helt raka vägen ner till soptunnan, jag provsmakade en efter när de gräddades då tuggen efter tuggen smakade det bara beskt och saltigt. Men då tänkte jag att det var kanske inte så farligt, Erik aka kakmonster kom hem från jobbet och jublade över muffinsar och satte tänderna i en muffins, nästan direkt förändrades hans min till en grimas och kommenterade "förlåt, dem kan du inte bjuda på... det smakade...". Då fick det bli soptunnan istället för magar i Tsawwassen.

Vi åkte utan några muffins till Tsawwassen där firade vi pannkaksfest hos Martha och Fred och deras lille bus Henrik, tillsammans med Danne och hans Karina. Det blev en lyckade kväll, förresten jag åt ärtsoppan! Det smakade faktiskt OK! Tro det eller ej, jag som avskydde ärtsoppa..... men det blev pannkakor efteråt som smakade utsökta och det förekom naturligtvis några nubbor, som vi svenskar är. Tyvärr togs det inga bilder som jag velat.

Vad tror ni om söndagen, det blev bara en seg dag hemma (ja eländiga sprit) och hade lite fix-söndag, vi påbörjade lite packning. Det är skönt om vi förbereder oss lite nu så vi inte stressar upp oss i onödan.

Snart blir det lite frukost och en titt på Biggest Loser Sverige via tv4play :) heja Spogge!


Camping i Squamish i somras                                            foto: Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback