fynd!!!!

Idag var vi ute och fikade på Peace & Love (har ni vägarna förbi, är detta café varmt rekommenderat, ekologiska produkter och mysig atmosfär med indiska stil. God kaffe!)
Där satt vi och drack upp våra kaffe och gubben tjötade om att se på skidor VM, efter en stund frågade jag försiktigt: "Ska vi åka till TatillVara och kollade??"

Tacka gubben min att vi åkte dit för vi tjänade en del fynd och även gått på Emmaus för första gången. Ta till Vara har alltid varit en favorit, därifrån kommer jag ofta hem med någonting. Inga onödiga "storstadspris" heller. Emmaus blev idag en favorit!
Jag ska småningom dela med av mig om second hand guide i Borlänge och några städer till i Dalarna. Förra helgen hade jag en kompis, Johanna, från Stockholm på besök och jag drog med henne till Pärlan, en absoluta favorit och hon blev som tokig och storhandlade och gick ut stolt och tyckte att det var äntligen att man kunde fynda billiga secondhand-grejer.


Lampa 60 :-                En favorit! 10 :-         Golvlampa 60:-     Taklampa 40 :-



Som ni kanske förstår att jag har fått fling på lampor, ja, de är en passion och tavlor likaså. Köpte även retro kaffetermos "TV-termos" för typ 20 :- och ett par långfärdsskridskor för 100 :- som redan testats och det satt bra!

Längtar att få bo i vårt hus...!

Kommentarer
Postat av: Fia

Grattis till husköpet! Det är härligt och ha ett hus! :)



Tack, Edwin är så underbar, han.. Även hans lillebror ;)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback