tadaa! min nya frisyr och jag



Ska strax åka till Anki för att samåkning till Falun där ska vi se på föreställningen "Vi betalar inte, vi betalar inte!" Det lär vara bra. Satt in en bild där ni ser min nya frisyr, jag klippte mig i onsdags och har aldrig varit så nöjd. Brukar bli skeptiskt efter varje frisörbesök av ovana vid nya frisyrer eller missnöjhet. Men inte denna gången! Min frisör är en ung frisörelev och är teckenspråkig, kanske förklarar det saken - kommunikation som är 1 + 1 = 2.

Inte lång tid kvar tills vi flyttar, vi har börjat packa och hela tiden känns det som det är inte mycket att packa. Mina föräldrar brukar hånfullt skratta åt mig och mina samlingar av grejjer. Jaja jag är samlare, det pratar vi inte om nu.

På onsdag blir det visning av vår lägenhet, lite nervöst! Mäklare ringde i veckan och berättade att det blev 500 besökare på en vecka som tittade på annonsen om lägenheten, rätt mycket faktiskt för att vara i Borlänge.


Nu går jag. Önskar er alla ha en fin helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback