Tråkigt blogginlägg med en kul lista




Höger- eller vänsterhänt:
Höger
Humör just nu:
Ljuvligt glad
Favoritgodis: Choklad!
Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding och leverpastej
Kläder just nu: Mörk jeans, tunika med skärp runt och kofta för att inte frysa (Fryser som en lort nu förtiden)
Musik just nu: Ingen alls
Vad sa du senast: Hej till någon på VV-skolan
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 40 eller 50 talet, det verkar hända mycket då. Och alla fina klänningar!

Sommarplaner: Jobb, jobb, jobb och hus, hus, hus.
Är du bra på matte: Hmm… jag blir duktigare med tiden
Fisk eller badkruka: Det beror på, vanligtvis älskar jag bada!
Saft eller alkohol: Både är lika goda
Längd och vikt: 166 och runt 65
Hur många kuddar sover du med: 2 st
Favoritväder: Ljumma morgnar eller kvällar med solupp- och nedgången
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig?: Verktyglåda med allt jag behöver, kylskapet fullt av mat som aldrig tar slut och min andra hälft, Erik
Spelar du nåt instrument: Det är roligt att försöka spela gitarr eller piano……
Morgon- eller nattmänniska:  Morgonpigg kan jag vara ibland, på nätter vill jag så gärna bara sova.
Sparare eller slösare: Slösare
Vem är viktigast för dig: Familj, vänner och min fantastiska sambo
Bästa film: Svårt…. Forrest Gump har jag ju alltid sagt.
Tror på liv på andra planeter: Ja
Kommer du ihåg din första kärlek: Japp!
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: Ja, känner många.
Tror du på mirakel: Ja visst
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, det kan man.

Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jag brukar försöka, det beror på vilket beteende människor visar.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Är jag inte stor redan??? Men gärna 2-3 st
Bio eller promenad: Det beror på hur långt det är till bion ;) Annars är jag stor fan att gå på bio
Är du kittlig: Kan vara det!
Snarkar du? Ja, det händer väldigt sällan, hoppas jag!
Stjärntecken? Stenbocken
Rädd för insekter? Nej, men nattfjärilar är det äckligaste jag vet.
Äckligaste insekten: Nattfjärilar!
Största svaghet: Att erkänna om jag är ledsen eller arg
Det här är jag bra på: att tänka positivt och att unna mig med att vara stolt över mig själv.
Bästa bok? Någon av Herman Lindqvist-böcker. Jag älskar historia och biografier/memoarer
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga!!!
Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? Hemgjord pizza
Skriver du dagbok? Ibland
Har du nån flickvän/pojkvän? Ja och är riktigt lycklig med min Erik
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har en piercing mitt i örat och haft en annan på ett visst ställe.

Stökigt eller välstädat? Gärna välstädat
Gungar du på stolen? Nej.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja! Har redan gjort det en gång -04 och skulle gärna göra om det någonstans!
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster om man använder kniven också.
Hur är din drömtjej/kille? Erik och om man får frikort på någon – Ewan McGregor!
Hur många syskon har du? En lillebror, Nicklas
Vad är du mest rädd för? Att allt rasar ihop för mig.
Saltar du på maten? Om det behövs.
Gillar du att sjunga? Tjaa….
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Media med EXPO som inriktning och jag är rätt kreativ av mig, så det passade mig.
Anser du att du är stark? Psykiskt, ja
Brukar du sola? Ja på somrarna eller utomlands
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten låååångsamt

Har du komplex och för vad? Njaa… ibland är jag nöjd, ibland inte.
Röker du? Nää
Snusar du? Fyfan, har en dålig minne av det också.
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Både kaffe och te
Har du en besatthet? Beror på hur man motiverar just besatthet. Jag gillar att göra vissa saker ofta – som att gå på loppisar eller samla på en viss boksamling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback