Herr Google och Maria

Efter man har sett en kompis hemsida där tog han upp en lista på hans namn med olika meningar han hittat på Google. Verkligen jättebra idé, tänkte jag och prövade på mitt namn med.
Här kommer listan på det flotta namnet: Maria



Barnen hade ständigt diarré och feber, berättar Maria - Vem fan har smittat stackarna?!

Maria och Maria: Vi har redan fått skriva autografer. - Jag vet att jag brukar skriva autografer men vem är den andra Maria?

Maria har blivit mamma - Va? har jag fött? var? har Munur lurat i mig med barn?

Maria växte upp på barnhem. - nä, nä.....!

Maria
, vi revsidas sur la printempe verda herbejo sub la pala betulo, ...
Viaj bukloj, Maria, estas flavaj kaj helaj, bluaj kaj profundaj viaj okuloj. ... - Det språket vill jag gärna lära mig

Jag heter Maria och jag är 10 år. Detta är min normala sida. Om du törs ska du
titta på min ELAKA SIDA. Hehehe!  - HAHA! Ni rädda när ni se mina sid. Men jag är ju 21 år!

Och jag förstår inte varför den där halvspattiga Maria är kvar, oavsett hennes
personlighet så blir hon inte bra på bild. - Vafan....men hallå, jag brukar faktiskt vara bra på bilder! Halvsprattig..?

Resterna av orkanen Maria når Sverige - Var är min arm? Vet någon?

Maria
deltar inte i 2005 års Öppna Ateljéer - Taskigt..

Tack Maria för svaret - Öh, varsågod..

Top Modell Maria tönt - Är jag med i Top Model!!!

Maria
Teresia var ensam arvinge till det Habsburgska riket efter sin far Karl VI. - Ack, skulle vilja vara en arvinge till en kung, dessutom Theresia är också ett fint namn. Suck.

Arabisk/turkisk dans med Maria - Wow, jag kan dansa! Jag kan dansa! JAG KAN DANSA!!!!

 Maria är en duktig illustratör - Illustratör, vilket yrke! Ska försöka lära mig att illustrera.



/Maria

Kommentarer
Postat av: dalnummer

ja det var en verklig bra idé. Men har du provat skriva "Maria S*****" vågar inte säga ditt efternamn här så.. men man måste ha " mellan sitt eget namn och då ska du se hur många av dig finns i internet eller så bara av dig :)

2005-10-27 @ 11:04:12
Postat av: dalnummer

jo jag vet men vill bara inte säga det offentligt :)

Postat av: Anonym

En urrolig blogg! :)

2005-10-29 @ 22:03:32
Postat av: Odinsigrun

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2009-02-16 @ 08:28:10
URL: http://odinsigrun.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback