party is fun

nu sitter jag här och är lugnare efter en hetsig helg + två dagar till.

i fredags var det jätteskoj hos maja och markus, men det blev nog för mycket för mig.. efter att ha vaknat jääääääkla tidigt på morgonen. vi fick låna ärtans mormors lägenhet som ligger i ett jätte fint område. skönt.

i lördags var jag o ärtan nyktra o hade ingen lust att dricka något alls. men vi strövade ändå iväg till folkets hus där fanns massor döva folk då vi träffade många vänner där, det var roligt. men ganska jobbigt eftersom många råkade "krocka" på mig så att jag tappade nästan min väska hela tiden och det gjorde lite ont i armen. klena jag.

söndagen var jag och skitungen hos hennes föräldrar och tog bara det lugnt. sköönt. dagen efter var vi till överby och kollade runt lite men vädret påverkade mig lite så att jag var mycket slö.

igår var jag och baby i stockholm och skrev under kontrakten så lägenheten är VÅÅÅÅÅÅÅR! Härligggt, vi flyttar dit i oktober, läängta.
sedan planerade baby o jag vilka saker, möbler osv ska vi ta med. jättemysigt! gillar att planera!
sedan åkte jag till min kära BORLÄNGE! härligt att träffa mamma och pappa igen efter en vecka i Brela (i Kroatien) jag fick några souvenirer och choklad. gött!!

vill se Kalle och chokladfabriken!

HETT JUST NU = mys och gos, Münür och sängen med en bok.

BOTTEN JUST NU = slagsmålen som pågår just nu i staden där jag bodde förut, stress och axelvaddar.

ho och hej!

/maria

Kommentarer
Postat av: Miodiolo

Nice site, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback