Hemsedal nästa!

Äntligen blir det lite ledighet imorgon. Jag kan inte knappt tro det. Att jag är ledig imorgon. Äntligen!

Imorgon ska jag tillbringa min tid hemma genom att sova ut, såklart, sen blir det packning inför en fjällresa på söndag. Jag har säkert spenderat flera tusen lappar på grejor för att kunna hålla mig aktiv. Köpte dessa saker:
1. Skidjacka. En HellyHansen, åhåå en märkejacka! Men jag har fan letat efter en billigare jacka och fick betala dyrt för denna jackan. Kommer att bli riktigt användbar!
2. Ett par nya pjäxor som kostade 999 kr.
3. Pannband av fleece. som kostade 100 på rea.
4. En dubbeltermos.

Jag fattar inte att det ska kosta massa, men det är värt det. Mycket riktigt.

Angående det förra inlägget, jag vet att jag är lite tokig som ser på en julfilm nu i aprilmånaden och väntande på sommarens komst. Men det är nostalgin det handlade om, jag älskar detta ordet; Nostalgi. Det betyder vackra minnen.


Förresten, punkt 5 inför resan köpte jag två böcker: Skynda att älska, av Alex Schulman (Jag tjuvstartade lite, åh fan vad vackert han skriver.....!) och Åse, av Denise Rudberg (lär vara bra, trots tycker jag att hennes böcker skulle kunna vara skrivna av en tjej i mellanstadiet, men låt det köra)

Glad påsk!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Boken Åse har jag köpt, väntar på att få den hem! Den är kanske skriven av en tjej i mellanstadiet men jag gillar det, hihi. Har läst alla hennes böcker :) Ha det så mysigt i Hemsedal så ses vi snart, (L)

Postat av: Putte

vet du om att du + övriga i klassen är megasaknad?! :D

2009-04-16 @ 13:23:58
URL: http://pluttisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback