lite nostalgi..

sitter i soffan med ett glas iste blandad med fruktsoda, som skulle passa perfekt i det härligt soliga vädret just nu. i en städade balkong som jag skulle njutfyullt sitta och kanske gråta till solen som går ner.

men det blåser. som fan. då blir det kanske tårar av de hårda vindar.

jag får lapa mig i solen genom fönstret istället, det kanske hjälper? snart ska jag stoppa in lite nostalgi i datorn: Sunes Jul! köpte den igår när vi skulle hyra film.
jag bänkade mig varenda dag i decembermånaden början av 90-talet och gladde mig av denna kalendern med tjejtjusarn, som jag var småkär i, med hans galna familj.

fortfarande är den lika bra..


förresten hyrde vi Patrik 1,5. den kan jag rekommendera er att se.



Kommentarer
Postat av: sofiaw

sunes jul...känns det inte lite konstigt att kolla nu när vi väntar på sommar? :)



däremot är patrik 1,5 bra! en absolut sevärd film! :)

Postat av: Mia

Patrik 1,5 är sååååå bra och fin film! Såg den på bio i sthlm, gillade att filmen framställde homosexuella är som alla andra, med drömmar och önskan att få bilda familj.. Var lite rädd att filmen skulle framställa homosexuella som sterotyper men det gjorde den inte!Så nöjd! :)

2009-04-07 @ 13:13:57
URL: http://rosaskimmer.blogg.se/
Postat av: Pea

Jaa vi ses på fredag! ;)

Patrik 1,5 har jag inte sett... ska nog titta det snart eller ngt...:)

puss!

2009-04-07 @ 20:08:45
URL: http://artan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback