Frk Sandin

Igår njöt jag VERKLIGEN att läsa det senaste numret av Vecko Revyn - rena rama droger för mig. Bättre än att köpa kokain, hasch eller liknande.

Jag erkänner att jag använder tidningar som en slags drog, den får mig kylas ner. Av alla tidningar är jag mest beroende av - Vecko Revyn. Nästan reklamfri i jämförelse med andra, exempelvis ELLE eller Cosmopolitan, som man måste bläddra fram till typ sidan 51 för att få läsa den första artikeln, urjobbigt men annars bra tidningar måste jag också säga, men ingen KAN slå min VR, tyvärr.

Dessutom har VR korsord som jag lika gärna livnär mig på och dör av överdos! Jag saknade Emma Hamberg som chefredaktör i VR, hon var jätte bra med VR sedan kom Charlotta Gustafsson och övertog, då gick VR i berg- och dalbanan, men den duger alltid för mig.
Då får vi se vad som händer när Ebba von Sydow som fick äran som tog över tronen över hela VR. Hoppas att den blir mera roliga artiklar och mode för de som är lågbudgetsberoende (t.ex jag), dessutom hoppas jag inte att von Sydow får sig en idé att få in mera reklam! Det vore ju absurt.

Med andra ord om ELLE eller Cosmopolitan, de är visst bra, inte så mycket bra artiklar om samhällets händelser, t.ex en som blivit misshandlat när ens var 4 år gammal osv osv etc etc, de handlar mest om mode, så klart man är intresserad av det. Men man kan vara ganska seriösare om man är kvinnan och bryr sig om världens situation.
Hm, nu har jag sagt för mycket. Möjligtvis har jag fel, men INGEN kan slå VR, måste jag säga. Haha.


BÄST JUST NU - Härliga stora smycken, min drömskona - gröna mocka och spetsiga och ridstövllik, svart och också spetsiga, JUL! Och min kära Joona som kommer hit på fredag *myys*

BOTTEN JUST NU - Mina ångesten, inga böcker att läsa och någon som är ledsen.



aaaa, God Jul i förskott. Drick inte mycket julmust nu!

/Maria




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback