joona + södermalm

perfekt kombination, idag var vi o strosade runt i södermalm, som är 100 gånger bättre än drottninggatan med sina vanliga tråkiga affärer som redan finns i Örebro.

Hittade en par ögonfallande skor till bra pris, joona o jag bara dreglade, då knep jag dem och förblev en stolt ägare till dessa vackra skor.
Sedan vände vi på klackarna riktat mot skanstull, vi gick genom Götgatan och kollade på olika roliga affärer och fick dregla lite till. Målet var Ringen (en galleria i Skanstull) där fanns kära och söta mor och far, det var härligt att få träffa dem igen och pratade lite med dem, dessutom fick vi följa med dem till deras lyxiga hotell - det LYXIGASTE hotell jag sett!
där satte vi oss och det bjöds på mumsiga cappuccinos och en muffins att dela på, gött! satt där och flummade med mor o far som förhoppningtvis uppförde sig inför joona. annars sätter jag in en annons på två nya föräldrar på blocket.se.

skämt åsido, självklart de uppförde sig väl! och jag älskar dem av hela mitt hjärta. efter mötet med dem skyndade jag o joona oss till gamla stan där fanns julmarknaden då köptes det lite julgodis, då snöade det också. men tyvärr de snabbt försvann innan de ens nådde marken. morr..
Joona har också köpt några julklappar, det får hon själv berätta!

sedan drog vi hemåt och käkade lite tacos med tzatsiki, lite konstigt, det vet jag men rekommenderar verkligen det och det är skitgott!
efter tacosstunden satte vi oss och stirrade på teven där pågick en dvd-film "Guds stad", åfan va bra den är. Baserad på en sann historia är den.

jaha. imorgon eller man kan säga idag, är det första advent, så God Jul!

bara tre adventer kvar tills då det är julafton då är jag verkligen barn på nytt.

Glögg = åå blää *ryser*

/Maria

Kommentarer
Postat av: josse ;)

Typiskt att vi missade varandra!! =( Meen jag fick se dig i tisdags! *puss*

2005-12-01 @ 13:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback