mina vänner

Eftersom på mina vänners bloggar skrev de om vänskap med deras vänner, en del skrev in mig i sitt vänskapskrets, vilket jag känner mig hedrad och medvetet att jag har gjort något bra för dem.
I fortsättningen ska jag vara en god vän - försöker så gott jag kan.

En god vän ska vara bara en vän, sitter med benen i kors och vara idealt öra, för mig är det ögat, och visa barmhärtighet och stöd för vänner man har. Torka bort en tår och ge en varm kram eller smitta med ett leende är den bästa man kommer med i ryggsäcken hem till en.
Skratt och gråt är vad vänner kan göra ihop, någon minne som kan ger oss skratta eller gråta.
Som någon av mina vänner skrev "världens vackraste vänskap", det är vad jag också vill säga om mina vänskapen med mina vänner.

ett sms eller en hej uppskattas alltid när en hör av sig. då man vet verkligen att ens bryr sig om en, glädjen sprider upp i hela kroppen av vännens omtanke.

slutligen ska jag tacka alla mina vänner som står vid min sida. även vill jag som andra mina vänner gjort, nämna några av mina vänner. de nämnda är menat att de är dem som jag är med just nu, ni onämnda ska veta att jag gillar er lika mycket som de nämnda.

Julia alias, Baby - Du är bäst, alltid bäst. Nu allting mina bekymmer som tynger min rygg är du alltid vid min sida. Är glad att jag får dela allt med dig just nu här i Stockholm och att du följt mig nästan hela mitt liv, med alla skratt och gråt. Diggar även vårt påhittat språk och kommer att hitta på en massa, som alltid. Älskar dig, Baby!

Pernilla alias, Skitungen, Ärtan, Tacosdrottning, ja ett kärt barn har många namn - För många år sen när jag började första år kände vi KNAPPT varandra, typ hejade på varandra när jag är med Josefin. När du kommit tillbaka till vår kära skola efter ett års mammaledighet då bestämde Ödet sig att vi skulle lära känna varandra och det visade att Ödet har gjort en bra sak genom att föra samman oss. Du kan verkligen lyssna och göra mig glad varje gång vi träffas. Tack att du dök upp i mitt liv. Lövve u.

Sara Selling alias, söt eller det vanliga gumman - Nu när jag flyttat till Stockholm känns det som att vi har kommit närmare och det känns bra och skönt. Då hoppas jag att det blir ännu mer framöver. T.ex du kommer på besök hos oss och får ha myskvällar, shoppa i city eller skratta ihjäl oss. Fortsätt med att ösa fram dina klokheter och omtankar över mig och andra. Lövve u.

Josefin alias, VIP-kollegan - Min kollega många år tillbaka, första gången vi fann varandra på Björkö, året var -99 (tror jag) och ödet bestämde också att vi skulle vara vänner. Det gör vi än.. gissa hur glada vi blev när vi just fick veta att vi skulle bo i samma fosterfamilj när vi började gymnasiet. Tack vare dig att jag träffade Pernilla. Nu bor du i den fina staden Uppsala med din pojkvän, ändå SKA vi hålla kvar våra kontakter och du vet att jag alltid finns kvar vid din sida! Gumman, är glad att du var med på den där kursen på Björkö! Lövve u.

Mina kusiner, Katarina och Alexandra, riktiga partybrudar och vackra och roliga tjejer. Är alltid glad att ha er som MINA kusiner, ni är bäst!


Uppskatta alltid era vänner.


/Maria

Kommentarer
Postat av: Ärtan

Du ska vara vet att jag älskar dig! ;) Pusssss äntligen får jag röra på min rumpa efter en långtid väntande på din blogg! :D godnatt! pusss du är också bäst!!! Pussssssssssssssssssssssssssssssss

Postat av: Selling

:) oh, mitt hjärta är så varmt just nu, skulle kunna tro att någon lastat i fööör mycket ved där så elden tagit all kraft att bilda massa eldlågor, så varmt! Håller absolut med dig, vi har kommit närmare och det känns jättehärligt, obeskrivligt bra! Och det är absolut något vi ska hålla kvar! Du innehar en otrolig unik personlighet - som strålar - som man säger; som man umgås så är man, alltså är jag underbar, det är något som verkligen passar in på mig. Bara titta på dig bland annat. Klart jag inte kan va annat än underbar när man har en sådan fin&vacker (utvändigt men framförallt(!) invändigt) vänn som dig :) Älskar dig, Sandin :)

2005-11-16 @ 15:52:17
URL: http://saraselling.blogg.se
Postat av: Ludi

kort och sagt, älskar dig med. väldigt mycket! Du vet iallafall att det e nog med bekymmerheter här i världen. alla har sitt och datt, men en vacker dag ordnar allt sig för dig. det ska du få se! pusssar i masssor *läppar*

2005-11-17 @ 00:48:53
Postat av: sess

heej!

haha, så är vi likadana, hmmrf :p
jo, allt är bara bra här, dagarna bara rullar på, hur är det med dig o så därborta i sthlm? ;) pusskram

2005-11-17 @ 17:24:26
URL: http://splendya.blogg.se
Postat av: saraj

Hehe, så är vi tre stycken som liknar Edie mest av alla hemmafruarna. *blinkar*

Ja, jag har lagt dig till i min banners-sida, så vet du det.

Hmmm.. Drömt om min hemsida?? Knas ju... ;) Men en sak är lite otäckt eftersom jag nu har uppdaterat flera månader i min hemsida men inte framåt utan från år 2004... :D sannerliga drömmar, du? ;)

Ha det bäst, kram så länge!

2005-11-18 @ 02:34:11
URL: http://www.mirrorofmylife.just.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback