vilket liv jag har..


Vänner, jag tycker om er.

Münür, jag älskar dig.

Familjen, ni är ett måste i mitt liv.



Utan er skulle jag vara en döing som gräver sin grav och slänger mig i den sedan gråter jag lite stund och dör.

Även jag mår piss, ska ni veta att jag kämpar för att få det rätta i mitt krångliga liv.

Ett skämt mitt i det hela tråkiga, handlar kanske om mig - en inbiten blondin fast inte dum:

* Vad döper blondinen sitt randiga zebra-mjukisdjur? - Pricken

*
  Vad använder blondinen som karta i öknen? - Sandpapper

Hur lär man blondinen att räkna? - Ingen vet

*
  Vad trodde blondinen Moby Dick var? - En könssjukdom

* Varför har blondinen grönt läppstift? - Rött betyder stopp

Snipp snapp slut med skämt. Jag behöver visst dåliga skämt ibland, för att roa mig själv.

/Maria


Herregud, vilket liv jag har....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback