sablar, vicken dag.

jadu, inte alltid lätt att få hantera sina största misstagen. det vet ni, det har ni säkert upplevt, det har ni lärt av, det har ni blivit starkare av.

men ja, så är det som det är. men kom ihåg, var fan stark och ställ ditt misstag mot väggen.

usch, det gör så ont i min mage, det liksom kokar och tarmarna vrider och vänder, ansträningsandas, det gör ont!

fy fan.

ja, som sagt, vi alla lär oss av misstagen och bär dessa med oss för livet. eller kanske glömmer bort dem. jag tror att ändå finns de misstagen kvar i våra huvuden, det påminns då och då. det är rena rama plågeri.

men ja det är som det är.

det känns jobbigt att andas just nu och tänka ' varför vi?'. nu sablar, vi får väl ta och vara för sjuhelvetet starka.

kom ihåg allt vad jag skrev däruppe, det är kanske värt att tänka på det och komma ihåg. jag upplever det ganska ofta - det gör alla människor på jorden. det är ju bara att anstränga sig och gå vidare, livet är ingen dans på rosor. nähe, det är sant.

jag har ont i mage.

/Maria - en valkyria.










































































Kommentarer
Postat av: Ärtan

Jaa kom till VBG ofta du kan så kom jag till sthlm ofta jag kan!!! ;) Saknar dig förbannat mycket!!! pusssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!

Postat av: Antonia

Fy ja, det kan vara för jobbigt att ha såna där dyra vanor - beroende av tidningar.. det gör livet dyrare.. men någoting bättre än cigaretter iallafall haha.

2005-10-24 @ 14:11:56
URL: http://vanilj86.blogg.se
Postat av: Mattisfelicia

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2010-02-25 @ 10:00:44
URL: http://mattisfelicia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback