Ingen bra början på min blogg.

Vilket tråkig första inlägg jag har!

"Välkommen till min nya blogg!"

Usch... nu ska jag skriva ett riktigt trevlig inlägg.

jaha, vad ska man säga, jag är en shoppninggalen som är på väg till Stockholm där man söker ett nytt liv, jag låter desperat på ett nytt liv. men man vill ha kul när man är ung och söker efter sin identitet.
Nu låter jag lesbisk men tro det inte att jag är.
Som ni alla vet att det är jätte nyttigt att prova på allt, som man jämt hör av många gamla som vill puttra på oss att leva och söka efter något och någon rätt eller gör nåt man rättar till i livet.

mm, idag var jag på biblioteket och snokade runt mellan barnavdelningen, jag vill ha nåt roligt att läsa än att läsa tråkiga tunga roman, som Jan Guillou eller Henning Mankell, usch. Nästan alla Marian Keyes böcker har jag redan läst, hmm vad mer, försöker ta reda på mer biografi, det vore ju roligare med att veta vem det är innan läser ens om henne/honom.
Idag valde jag en bok med Margareta Strömstedt om Astrid Lindgren, en stark kvinnlig förebild för många, antar jag?
Sedan tog jag snabbt en bok med spökhistorier, det är alltid rolig och lite läbbig med läsning om sådana historier. wee.
Nyss skrev jag ett dagbokinlägg på lunar, fan vad kärring jag känner mej. Aha..

HETT JUST NU = Napoleon jacka, festliga skärpar och böcker.

BOTTEN JUST NU = För stor längta efter min pojkvän och det nya liv i Sthlm och ringar i näsan.

hoho.

/ Maria

Kommentarer
Postat av: Lottapotta

Nu har man kikat in i din sida ;) jag håller på att skapa ett eget blogg oxå, men den är inte riktigt klart ännu ;) *puss*

2005-09-15 @ 12:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback