helgens bravader

Yo folks!

Nu har jag gjort 1-0 mot förkyldan.

Då är jag halvvägs till vinsten - helt frisk. =) Att jag blev ännu sjukare i söndags är faktiskt mitt eget fel! Så kom inte och säga att det är mitt fel, det har jag redan sagt!
Jo det är så att jag drog iväg snörvlande med min kusin, Katarina, till en fest därefter krogen. Fan vad gjorde jag egentligen? Jag lyckades ialla fall vara ögongodiset för killarna trots mitt ständiga besök till toaletten för att snyta mig. Men whatever..
Det blev en del tyska jordgubb-shotsar och drinkar likaså av kusin K. Tack att jag fick lite av din dricka medan mitt vin smakade uselt, mamma köp bättre vin, tack!

Jo kanske bara för att jag ville ha lite kul, det brukar vara rastlöst när man är lite sjuk - sitta och stirra på en vägg är inte direkt någon favoritsyssla hos mig. tyvärr.
Dessutom fick jag vara ett undantag på ingången till krogen av vakten, hm? Det är ju en 22 års åldersgräns-pub, jag är snart 22? Tyvärr är det inte som pubarna i Örebro där flesta pubar följa födelseåret. Men det spelar ingen roll, jag kom ialla fall in.
 
S1, som puben heter, är annorlunda, jag kommer troligtvis inte att gå dit mer för jag känner att det är inte mitt ställe. Men jag kanske ger det en chans nästa gång, så elak är jag inte..!
Samtidigt är det kul att känna lära Borlänge även som nattlivet, inte likt som min Örebro, det kommer flera nattliven i Borlänge.


Tack kusin K!

På söndagen blev jag sjuk som tusan! Jag kände mig döende och att mina ögon nästan skulle trilla ut. Fick ligga i sängen hela söndagen med massor Lambi-pappernäsdukar och döstirrade på teven eller vetefan.
Igår vaknade jag upp och kände att jag blev bättre men feber kvar. Bla bla, nog om sjuk, ni mår nog inte av att lyssna på folk som berättar om deras sjukdom - förkylda. Nepp.

Aha, det är allt för idag.

VÅR, kom här! Nu.

/Maria



Kommentarer
Postat av: Annika

=) tackar för grattis!!
Å ser att du bor i Borlänge nu =)
De har bra massor olika affär nu i Blge, äntligen..Men det saknas en affär...IKEA..
Brukar åka dit ibland pga pappa bor där, du vet säkert =)..Ibland mötte dej i tåget, bussen när du var yngre.
Krya å dej!! =)

Postat av: Ludi

Kolla i dalnummers blogg och rösta! Rösta på din allra bästa sätt ;) Puss!

2006-04-05 @ 14:47:20
URL: http://ludi.blogg.se
Postat av: Ärtan

Hahahahahahahahahahhahaha, jag saknar din sås! SES SNART!!! pusss

2006-04-07 @ 08:21:47
URL: http://artan.blogg.se
Postat av: Askungen

glad påsk!

helgens äventyrligheter för din del?

2006-04-07 @ 22:20:00
URL: http://isabelengwall.blogg.se/
Postat av: saraj

S1 är roligt, särskilt för de äldre.. ;)

Därför är det inte så konstigt att du inte kände dig SÅ hemkär där bort på S1... Men häremot gillade jag det där stället mer än Bolanche... Men kanske Bolanche är något för dig?

FÖrresten, nu kan jag också skvallra att jag äntligen har fått min dator tillbaka och uppdaterat fotobloggen rejält.. :D

Hörs!

2006-04-09 @ 18:47:19
URL: http://www.mirrorofmylife.just.nu
Postat av: Glennalma

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2009-07-09 @ 13:45:50
URL: http://glennalma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback