tant maria

Jag har äntligen (!) blivit en tant.

Jag vaknar tidigt varje morgon
Jag lägger patient eller pyramiden (kortlekar)
Jag löser korsord i Året Runt
Jag blir mer prydlig
Jag rotar bland begagnade kläder bl.a mormors eller mammas
Jag har en katt till sällskap


Vore det inte underbart att ha livet som tant! Allt där på listan jag skrev är riktig, till exempel Året Runt, löser jag korsord, det är roligt!
Men än har jag inte motat bort min alldeles älskade Vecko Revyn och nyfunna Glamour! Idag ska jag äntligen njuta av VR på en tågresa till Örebro (ja, igen!) och träffar alla igen, speciellt Josefin, Selling och så min lilla Ärta! Efter tre månader! Så lång tid, det FÅR inte vara så igen!

Ikväll blir det middag med mina brudar på någon restaurang då är det dags för skvaller igen! Det blir himla kul.

Nu känner jag mig så fånig och nu ska jag gå och packa!

Tack för de kommentarinläggen, jag vet att jag är vacker, men man kan få sina fuldagar ibland, lite skönt och då man satsar på att bli ännu vackrare. Jag ska bli ännu, ännu, ännu vackrare idag att jag bländer.

 
En onykter Maria som ser nykter ut.
(Tagen från Fallens dagar -05)

Party party in the weekend!

Vi ses i vimmel!

/Maria


Kommentarer
Postat av: anina

Åh fallens dagar, längtar till festen :)

Postat av: sopif

:) tack för ett superkul inlägg!tanter kan vara härliga ibland eller hur?det är kul att vara tantig ibland..höhöhö :)

2006-04-22 @ 13:00:33
Postat av: Askungen

Men ses snart på Inflyttningsfesten, men då ska du vara vacker och bländer dig för mig!

2006-04-24 @ 08:48:46
Postat av: tompan

"Jag rotar bland begagnade kläder bl.a mormors eller mammas" - hehe du är rolig, det är inte så illa - så länge du inte tar mormors gamla avlagda trosor... Det är då du behöver hjälp... :P

Kram!

2006-04-26 @ 00:11:52
URL: http://tompan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback