utmanad!

Askungen, du kan stryka mitt namn för jag har antagit din utmaning!

Låt oss med spänning se vad jag kan svara:


1. Vad är det som du är mest nöjd med dig själv?
Min utstrålning och mina boobs och vaden.

2. Det där som du är mest nöjd med dig själv - varför är du nöjd?
Eftersom andra brukar bli glad av min utstrålning, mina boobs är lagomt och stadiga. Vaden är väl de enda som är vältränade (!)

3. Tycker du att du ser bra ut?
Delvis faktiskt.

4. Om ja så varför och om nej så varför?
Ibland har jag ju mina fuldagar, så tycker man inte att jag ser riktig bra ut. Jag känner mig mest bra om jag är på bra humor och bär rätta klädsel. Annars har jag ganska bra självförtroende.

5. Vad är det rätta kvinnliga utseendet för dig?
Se på Marilyn Monroe, hon är perfekt utanpå - utstrålning. Ibland önskar jag att vi lever fortfarande på femtio-talet där då vi måste ha kjolar - mer kvinnlighet. Annars tycker jag att det är mest utstrålning som utstrålar kvinnlighet som är rätta.

6. Vad är det rätta manliga utseendet för dig?
Grr... han ska vara man. Helt enkelt man, ingen fjolla eller machoskarl. Han ska ha markerade utseende på rätt sätt, lite George Clooney-aktig. Med charm och artighet är det rätta inuti en man med fina ögon och rätt frisyr - stökigt frisyr kan gå bort. Händer ska vara riktig tjocka - inte någon korvhand, som man kan känna sig trygg när han omfamnar mig eller under sängslekar *blink*.

7. Man påstår att ingen är ful men ordet ful finns - så hur ska en vara ful för dig?
Ful - något som är inte trevligt eller som ögonen reagerar illvilligt på det, så är det fult.

8. Vilken känd person skulle du vilja vara som? Båda kvinnlig och manlig?
Kvinnlig - Gisele Bündchen
Manlig - James Dean

9. Vad är det pinsammaste ni har gjort?
Massor, särskilt med min bästa vän Julia. Hm, en av dem är väl då jag var tvungen att vara med henne när hon ville prata med en kille som hon var intresserad av, då stod vi där och uppfattade nästan hela tiden fel vad han snackade. Snacka om bortgjorda.

10. Vad tycker/anser ni om strippklubbar, halvnakna kvinnor - män i tidningar o.s.v?
Strippklubbar har jag aldrig gått till, men om de är av bra kvalitet då är det nog okej. Slaskiga porrtidningar går nog bort annars tidningar som t.ex Stilz eller Moore går nog bra.. Halvnakna män brukar oftast förekomma i tidningar som Amelia, Cosmopolitan?

11. Kan ni tänka genomgå skönhetsoperartion? Om ja så vilka kroppsdelar? Om nej så varför
Gärna för mig, om jag har mycket pengar så skulle jag vilja fettsuga mina lår och mage. Annars tror jag att jag låter mig bli gammal och försöker göra mitt bästa att vara vacker även jag har rynkor.


Puuh..

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback