Äntligen och förhoppningar.

Marias blogg är öppen igen!

Låt mig att tala för er alla, att jag är nöjd med min jul och Eriks nyårsaftonsparty!

Året 2006 har kommit in över tröskeln och Ödet medföljer för att flåsa oss i nacken att vi blir förundrade över vad det ska hända i år. Jag själv hoppas att det blir ett bra år jämfört med förra året, det var ett OK år för mig, studenten och resan till Samos med min pojkvän är undantagen.

Hänt under mitt år 2005:

* Studenten
* Resan till Samos
* Festen i Trollhättan
* Flytten till Sthlm
* Alfa krisen
* Fått jobb

Det finns säkert flera händelser, men inte lätt att komma ihåg.
I år ska det bli bara roligare, jag lovar mig själv att jag ska planera bättre och smartare, kanske är jag det redan? *fniss*
Jag hoppas även att det blir en del förändringar på min blogg, mer om mode och tjejiga saker, om jag är bra på det så fortsätter jag med det. Jag får lätt inspirationer från andra tjejer med mode eller inredning.

Inget är fult - om man använder saker eller kläder på rätt sätt.

På talet om inredning har jag anmält mig till Inredning - nybörjare linje på Folkuniversitet i Sthlm, det kommer bli jätteskojigt. Målet är att bli inredare i framtid, får se om jag verkligen lyckas! Man ska förverkliga sina drömmar, det tycker jag, det är bara att kämpa helhjärtat på och nå mentalitet som finns långt inne i hjärnan och följer den. Heja, heja!

Det är nog allt här nu. Ha ett bra år!

/Maria









Kommentarer
Postat av: Malin

Inredning är så grymt kul, jag håller tummarna att du kommer in på linjen! Du måste berätta sen hur det går, jag är nyfiken :) Kan tipsa dig en forumsida för inredningsintresserade http://www.allrum.se/forum :) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback