( ^.^ )

Jag är ledsen att det har inte blivit mycket bloggande av mig, har haft fullt upp i de två senaste veckorna.


Midsommarsaftonshelgen tillbringade jag i Vänersborg med lilla söta Ärtan, det har varit jättemysig och lugn. På en gång förändrades vi till ett par pratkvarnar när jag innan ens vinkade hej till henne i tåget då jag kom fram till Vänersborg, som vänerborgborna kallas skrattretande nog för "Lilla Paris". =)

Direkt efter midsommaren började jag jobba på NCC och ska göra det i en vecka till, därefter väntar två veckors jobb på Gustafs församlingshem ocg gräver fram likar.
NCC? Jag? Jo, det gör jag faktiskt, fast inte som snickare eller vägarbetare. Jag målar parkbänkar och broarna som finns i parken som ligger bakom Kupolen.
Det är ett ganska kul jobb, men man måååste tjäna en slant för att överleva mig själv. =)

Gud, jag längtar till Fallens dagar där man superröjar med några goa vänner och smaskiga drinkar. Sedan blir det kanske en utomlandsresa med Munur, där man tillbringar med mycket kärlek och upplevelser.


Det blir nog inte mycket bloggande av mig framöver i sommar, eftersom jag jobbar mycket och orkar helt enkelt inte blogga efter dagens slut.
Men ni är fortfarande välkomna och kikar eller kommenterar!



Gla´ sommä!

/Maria







Kommentarer
Postat av: Askungen

Uppdatera blogg du då och då, alltid kul att läsa dig!

Postat av: Ludi

Saknar dig! *ringer imorgon istället* ;P pussar!

2006-07-06 @ 00:16:53
URL: http://ludi.blogg.se
Postat av: charlotta

Hej tjejen! Tack, vad snällt sagt. Det värmde å höra! Å kul att hitta till din blogg :-) Hoppas du får en underbart härlig sommar! Många kramar

2006-07-06 @ 20:57:11
URL: http://www.charmlotta.blogg.se
Postat av: Ludi

Du har blivit utmanad av mig; kolla i min blogg ;) pussar!

2006-07-15 @ 14:53:48
URL: http://ludi.blogg.se
Postat av: Murre

Saknar dig! längtar efter att få träffa dig igen på fredag vid lunch tiden. Längar! =) Vi ses puss puss

2006-07-19 @ 21:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback