Jag är utmanad

Fem saker i min bil: (En rödrosa peugeot 206................. i min dröm)

1. Kartor till hela världen

2. Massor gulliga prydnadkuddor med någon skön filt

3. Cd spelare med massor asbra filmer

4. massor myntar, det kommer säkert bli så i min bil

5. Nåt blingblingsgrej som hänger och dinglar på backspegeln

Fem saker i min handväska:


1. Kalender

2. Plånbok

3. Lillalilla glansiga necessär med nödvändiga saker för tjejer som kan klara sig undan nöden

4. Nivea eller Lypsyl

5. Nycklar

Fem saker i min frys (i mor och fars):

1. Tusentals kött

2. Handplocknade Kantareller

3. Några wokpåsar

4. Kycklingfiléer

5. Bröd

Fem saker i min garderob (snarare klädkammare, en liten en):

1. Ett riktigt dussin kläder - borde faktiskt förtjäna sådan den där Mariah Careys klädkammare jag såg på nåt  program som visar upp kändisars hem

2. Ett par hyllor för skor - där är full med skor

3. Skärpar

4. Scarfar och sjalar

5. VÄSKOR - min stora passion som fortsätter från kammaren ut i mitt rum, ja de får inte plats i kammaren

Fem saker jag skulle ta med till en varm öde ö:

1. Kylskåp med mat som aldrig tar slut

2. Verktyger med allt, allt i- ifall jag blir sugen på att snicka ihop en koja eller någon eka med rejäla åror

3. Bokhyllor som fylls på hela tiden så fort jag har läst ut dem

4. Hängmattan

5. Ett sällskap - Vill nån? Du måste kunna vara en rolig, pratsam samtidigt kunna vara tyst ibland och påhittig.

Fem personer jag väljer att utmana:

Eftersom tycks det flesta har redan utmanat de jag känner, då begär jag en utmaning för alla som har läst den här. =)



Lovar att blogga mer, mer och mer nu när jag är fri från alla arbeten.


Glad sommar i fortsättning!

/Maria

Kommentarer
Postat av: Murre

Hejhej! kul att du skriver ett nytt blogg nu. Det var alltid kul att läser. Ja, gör det om när du har tid eller lust. Japps, vi ses på söndag. Saknar dig! Puss puss!

2006-07-31 @ 12:40:23
Postat av: Ärtan

Jag kan göra dig sällskap! :D Jag är ju pratsam..:P

hihi=)

Postat av: jennifer

kommentera gärna i min blogg om hårfärger :)

2006-07-31 @ 23:04:56
URL: http://jennipher.blogg.se
Postat av: Askungen

hoppas att du tyckte att det kändes bra att samtala igår.... :)

2006-08-02 @ 11:37:53
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1532/
Postat av: Askungen

hur ska du ha din dag idag då?

2006-08-02 @ 11:37:59
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1532/
Postat av: jennifer

Okej tackar. :) jaa. älskar min röda diadem..dn e typ 20 år gammal.. :)

2006-08-02 @ 13:59:11
URL: http://jennipher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback