24440-56


Dagens Maria, osminkade (tyvärr) och redo för tågresan med en Håkan Nesser-bok till Sthlm.

Blus: Lindex
Jeans: Smala Crocker (Rynka INTE på näsan! Crocker passar juuu på mig! =))
Hår: Utsläppt och slarvigt (Gudskelov för den som uppfann hårsnoddar)
Sko: Stövlar från DinSko. Lovely, men jag vill ha mina seglarskor på mig NU!

På talet om seglarskor, mitt förrförra inlägg skrev jag om skona från Skopunkten och att jag hittade ingen bild på seglarskor då tänker jag att ni bara måste se hur dem ser ut, och att jag vill visa hur jag ÄLSKAR dem. Hoho.
 

Sött va?

Förresten mår jag lite krassligt, halsont på väg och man känner sig lite svag. Blä
Så sköt om er nu, det vankas ett förkyldepidemi över hela landet.


/Maria

Kommentarer
Postat av: Ärtan

Oh så sött sko!!!! :) man nästa bli kär i den sko!!! grr!!! :P

Postat av: natty

söta & syggt sko!! :D

2006-03-30 @ 15:29:04
URL: http://natty.blogg.se
Postat av: Charlotta

ahh. söta skorna! ska kila dit snart och kolla lite på nya skorna... jaa. ska kanske plugga på komvux där i leksand, inte västanvik utan på lärcentrum nåt... då få se om jag kommer in lr inte. lite skönt med miljöombyte också.. :P
kramar

2006-03-30 @ 18:50:26
URL: http://smurfcelibaten.blogg.se
Postat av: jennifer

söta skor:)

2006-03-30 @ 21:02:35
URL: http://jennipher.blogg.se
Postat av: Murre

Jag visste det redan. Hehe vi ses snart! Puss puss

2006-03-31 @ 00:17:04
Postat av: josse ;)

Och jag saknar dig förbaskat mycket!!!!!!!!
*puss!*

2006-03-31 @ 08:43:32
Postat av: Anonym

sådär med skorna

2006-03-31 @ 11:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback