måste vi..?

Måste vi handla dyra skor? Medan Skopunkten finns...? Man kan känna sig lika lyxig med nya skor som dyra eller billiga! Speciellt för mig, fattig som kyrkråttan, inte roligt!

Där man kan handla 3 par skor och betala för 2! I fredags lirkade jag in i affären med Baby, då tyckte jag att jag har hamnat i Skohimmeln! Jag sög åt mig alla skona jag såg, då hade jag famnen full av skona för att prova, lite pinsamt men vaddå?!

Skovalet gjorde mig lite besvärlig, det var ju svårt att välja när det fanns så många fräna skona där.
Till sist köpte jag här:


Den tredje fann jag inte på Skopunktens hemsida, ialla fall är den en sorts seglarskor med lite klickklack med rosetter på, färgen är vit! Jättesött, ni måste bara hur söta dem är.

Sedan planerar jag på att köpa nya skor från Skopunkten:
 

Bara Baby vet hur galen jag är i skor, om jag vore miljonär skulle jag dammsuga alla skoaffärer som finns.. Gud hjälpe mig..

Nu har mina ögon satte ett mål på en ny klädaffär, Lindex. Förut har jag alltid tyckt att Lindex bestod bara av tantkläder men nu.. nä!
Köpte några plaggar därifrån som jag gillar mycket, eftersom jag har webcam kan jag visa upp kläderna jag köpt därifrån. Jisses vilka fina kläder det finns där, ni som inte har gått dit på ett tag, borde ta en titt därinne.

Jag längtar fullständigt efter sommar!

/Maria




Kommentarer
Postat av: Ludi

Gos! Jaaa, håller med dig fullständigt om det där med skorna. Lovely! Pusspuss!

Postat av: Isabel

kan förstå dina tankar, men vissa skor är det bra att ha när de är så dyra, hållbarheten är det avgörande men självklart handlar jag billiga snygga skor bara för att jag vill ha flera på gång och att jag kan välja.

men dyra skor känns det en viss fascinerad känsla i mig, en viss renhet av rikedom men det kvittar för att det är det viktigaste man tar ett par skor efter man trivs med, rimliga pris är det bästa man vet på kläder och skor!

hur har du haft din helg då?
vad händer i veckan till helgen?

kramar!

2006-03-28 @ 08:07:08
URL: http://isabelengwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback