meen hallllåå!?

Nu man är så jäkla irriterad över frågan "Varför inte Maria flyttar till Munur?" eller "Va konstigt att hon flyttar istället till Borlänge för att bo ihop med hennes pojkvän?"

Va faaaaaaaaaaan...! @%###!!!!TFörbannat"#! Måste jag bo ihop med honom eller..?!?

Klart vi är fortfarande tillsammans fast vi bor åt olika hållet, då lär er att det betyder inte att det är "slut" mellan oss när jag har bestämt mig att flytta hem igen! Då är det ju uppenbart min sak att besluta över sakerna som ska ske eller sker i mitt jävla liv!

Dessutom har jag och Munur redan bott ihop i över ett år, då är det också skönt att vara själv ibland, eller hur? Också har jag inte ens bott hemma i kanske halva mitt liv, jag var bara där på helgerna och loven. Då knip munnen och fatta att det är självklart att vilja bo hemma ett tag och vara med familjen efter flera års frånvaro i det struntbyhålet!

Så sluta att rynka på pannan och tycka att det är konstigt att jag inte flyttar till Munur!

Irriterande!

Dessutom mår jag bra och fråga GÄRNA mig om det, inte mina vänner!

/Maria




Kommentarer
Postat av: Askungen

men bry inte dig om vad andra tycker att det är konstigt att du inte bor ihop med munur, det är bara så att man kan tänka apaktigt men skit i det, stå på dina egna beslut med munur, det är du som lever med honom!

ni kommer att bli sambo en dag när allt känns rätt, men nu får du se fram emot att få flytta till borlänge en tidsperiod!

särboförhållanden går lika bra! =)
hoppas allt är bra annars vad händer till helgen då?

Postat av: mallan

men folk- swedish syndrom, eller dövskt syndrom- det är vad folket brukar prata.
Jag som sambo, jag som bor i samma stad som killen min, då Ok sambo. Men efter studenten skulle jag vilja bo själv, eller med familjen, någon gång ska man leva själv med en kille i hjärtat på samma gång!
för att vara ärlig visste jag inte om att du har en kille, haha. Jag är nog efter "döv-samhället":P

2006-03-23 @ 19:22:12
URL: http://mallansson.blogg.se
Postat av: lotta

bra att du står på dig. :) ses nog kanske till i dalarna i höst. :) allt bra annars?

2006-03-23 @ 19:43:20
URL: http://smurfcelibaten.blogg.se
Postat av: Ärtan

Gumman, du vet vad jag skulle säga... strunt i dom som fråga dina vänner... dom vågar liksom inte fråga dig... Står på dig, min maria!!!! vi ses snart.. puss!

2006-03-25 @ 17:34:42
URL: http://www.artan.blogg.se
Postat av: Remiviktoria

Great .Now i can say thank you!

2010-02-22 @ 08:10:38
URL: http://remiviktoria.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback