prosit!

nu har jag gått och blivit sjuk på riktigt!

booring

jag var sjuk sist förra året, det var ju ett tag sen! snörvel man är hos min älskling i örebro! man fick pussar och kramar, =) jag måste tyvärr åka från örebro som jag kom till sent i natt, redan idag för att sitta och vakta huset när mor och far sticker iväg med några vänner ner till tyskland.

har bett dem att köpa lite choklad och vin från tyskland åt mig. biiilligt ju!


ååå snörvel nu ska jag gå och fixa lite käk och lite varm té...

uuh..

/Maria

Kommentarer
Postat av: Ärtan

Blää att vara sjuk... bli frisk snart, gumman!! pussss

Postat av: josse

Bli frisk snart, gumman!!
pussss!

2006-03-31 @ 12:35:08
Postat av: selling

Håller med tjejerna som skrivit här redan, bli frisk snart, usch för att vara sjuk. Är lite små förkyld jag med till o från men har ännu inte brytit ut, men det kommer väl, suck... Hoppas allt är fint med dig annars, måste ses snaart! Miss U! Pussar!

2006-04-02 @ 02:22:28
URL: http://web.1asphost.com/saraaselling/
Postat av: selling

oh, hääärlig bild på dig där, man längtar bara mer o mer till sommaren när man ser den, bad o sol! puss!

2006-04-02 @ 15:30:32
URL: http://web.1asphost.com/saraaselling/
Postat av: Askungen

men krya på dig och hoppas allt känns bättre
hur var det hemma hos kärleksduvan i helgen?
var ute i lördags och hade det jättemysigt och sockersött med tjejerna på frimis och fått mycket hongoldbrieost i mig med jordgubbar - smaskligt!
med levande ljus! -

dagen idag ska jag springa runt på ärenden och du då? men vi ses nog på era inflyttningsfest - desto hans inflyttningsfest - i slutet av april är du där med väl på platsen - för M blev bjuden då hänger jag med honom som en klyfta och gratulera litet er för lägenheten!

Msn?

2006-04-03 @ 08:08:00
URL: http://isabelengwall.blogg.se/
Postat av: Murre

Saknar dig jättemkt. Puss puss

2006-04-03 @ 19:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback