idag.

lite blandade känslor idag.

"IBland känner man sig ensam,
ibland missförstådd.
Att ingen vet vad som händer,
inne i mig.
Alla känslor som kommer,
som gör så jag känner.
Ingen bryr sig om dem,
ingen bryr sig, om mig."
_________________
Jag vill inte tyna bort som en tår, jag vill leva som ett leende.

- Någon jag hittade på internet


Just nu känns som jag har en tontung sten i min ryggsäck (fråga inte vilken färg på den) och jag kämpar att bära den omkring.
Kämpa.
Kämpa.
Kämpa.
Kämpa.


Imorgon försöker jag vara gladare. Vi får se.

Och även känns det som att jag har ingen. Att vända mig till. Och att det är tomt i alla mina vänskapsband.
Vem vågar jag lita på? Även att jag vet att jag kan lita på mina nära vänner.

Vem ser mig som konstig? Snäll? Snygg? Knäpp? Glad? Cp?
Kanske bara jag vet vem jag är.

Du, du vet vem du är. Svara mig vem egentligen jag är.


/Maria

Kommentarer
Postat av: tompan

Svarta Maja tillbaka? :(

Postat av: tompan

Vilken ras?

2006-05-27 @ 03:23:37
URL: http://tompan.blogg.se
Postat av: Isabel

Där förstår jag

2006-05-29 @ 13:39:28
URL: http://blogg.aftonbladet.se/153
Postat av: josse

Du vet var jag finns!
PUSSSSSSSSSSSSSSSS!

2006-05-30 @ 14:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback