Marias tacksägelse

Inflyttningsfesten hos Munur blev lyckat och han är jättenöjd med allting under hela kvällen!

Tack alla som var med!

Idag har jag nog hjärnsläpp, allt känns lite utsläppt kanske beror det på vädret? Det regnar ju nästan varje dag nu för tiden. Jag hoppas att det är snart dags för sol igen, vill använda lättare kläder för att orka att bära tunga kläder. =) En rejäl kopp sol, tack.

Också vill jag tacka min Ärta och Benjamin för den underbara veckan i Vänersborg, att jag fick lugn och ro hos dem. Det var jättemysigt! Det kändes lite sorgligt att åka hem, för att jag hade nästan vant mig vid "livet" med Ärtan och Benjamin. Jag blev bara så glad att Benjamin har blivit väldigt utvecklat, på talspråket och mycket mera saker. Det chockade mig nästan när jag mötte Benjamin. Ärtan, du är jäkla duktig på att vara mamma! Det håller nog alla med om!

Idag ska jag åka hem till Borlänge, efter en vecka och fem dagar, det måste verkligen kännas skönt, åter i mitt rum igen, att klappa Gunnar, krama mor eller far, skratta med brollan eller glo på väggen?

Ni som vet att jag älskar böcker, nu vill jag ha några boktipsar, så lämna gärna er boktipsar! Tack!

Jag läser just nu: Jag valde mitt liv, av Sigrid Kahle



Tack för mig

/Maria

Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde läsa författaren paulo coelho, han skriver väldiga bra böcker!

2006-05-03 @ 01:23:30
Postat av: Askungen

Tack själv, och hoppas att det inte blev för mycket städning dagen efter och att vad händer till helgen?

2006-05-03 @ 08:03:39
Postat av: Ärtan

Gumman!! Tusen tackar!!! Det är så mysigt att ha dig här!!! Har ju tagit det riktig lugnt!! Jätteskönt, det är vad jag behövde! :D Även vi har tränat, shoppade men ändå var det lugnt! :) Hoppas vi ses jättesnart efter USA resan.. Det gläljdes mig att du säger sånt saker om mig o benjamin!!! Vi älskar dig! Puss!! Psst, Benjamin frågade efter dig flera gånger under valborgen..:) Han har nog vänjat sig också att vid "livet" med dig..=) Pusss igen!! Bra boktips??... Jag har fått flera av några, Ro utan åror, Flickan med de röda skor är bra har jag hört... Hmmm... Kolla in på www.bokus.se... Puss igen!!

Postat av: Lotta

Läs "små citroner gula" om det nu heter så... kanske du har redan läst, men den är sååå bra. så fort man börjat så vill man bara inte sluta.. :) PUSS

2006-05-03 @ 11:46:44
URL: http://www.annchar.blogg.se
Postat av: Lotta

Du kommer att tycka om boken! ;)
Jo allt är toppen! är hos min älskling och tar det lugnt och njuter av solen ;) PUSS

2006-05-04 @ 11:31:57
URL: http://www.annchar.blogg.se
Postat av: Kilafa

Really enjoy your website. Thank You.

2009-09-25 @ 09:14:46
URL: http://kilafa.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback