min tid är...

47.31!
 


Jag är supernöjd med min tid och mig själv, som kunde verkligen visa mig själv att jag är stark, även jag inte har ens tränat någonting.

Joggning är kul.

Snart ska jag gå till stan och träffa Tomas och käka lunch! La Baquette blir ett självklart val, då väntar pastasallad med kyckling på mig!

Sen ska jag nog promenera och kolla lite på second hand som jag har längtat efter att göra!
Får se om vi hittar någonting bra. Örebroare, kan ni tipsa mig om fler second hand affärer än bara myrorna och bra och begagnat.

Usch, jag håller nog på att bli förkyld igen!


Må väl.

/Maria



Kommentarer
Postat av: Kristofer

Bara bra som alltid, du vet! :) Men ska man svara i din blogg eller min? Ehhh.. vårruset.. Örebro+Tjej=Vårruset - ett måste. :D yee ha d gott och Kram!

Postat av: Hanna

röda korset på nygatan :) köpte en ursnygg tröja å väska där.... för totalt 65 spänn :D

2006-05-18 @ 18:42:21
URL: http://lillfotad.blogg.se
Postat av: Emilanja

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2009-10-05 @ 14:55:55
URL: http://emilanja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback