Sol skiner genom fönstret och värmer mig..

Måste bara skriva upp det här "citat" eller vad kan man kalla det, som får mig småle då och då efter festen hos Munur.

Admir: "Ni svenskar till och med firar er katters namnsdag"

Det låter kanske inte riktigt komiskt men det var en rolig diskussion vi hade haft, som fick mig skratta. Admir, du och din brorsa kan vara tokiga!

=)

Min önska är uppfyllt nu, att solen kom för att stanna och värmer upp min och alla andras ansikte. jag har redan fått fräknar om ansiktet. Även jag älskar mina fräknar finns det en negativ sak med fräknarna, dem kommer fram fortare än att bli brun om ansikte, då är jag nästan vit med massor prickar om ansiktet. Inte kul!

En annan sak, en ny motiontips!
Att hjälpa dina föräldrar kratta i trädgården (eller din egen trädgård, din latmask). Det ger jäkla bra motion och lite träningsvärk dagen efter. Dessutom lite fläsk går bort!

Nej, nu ska jag gå och byta till lite somrigare och gå uuuuuuutt, käka frukost ute. Njuuuter.

Ha en trevlig helg!

/Maria

(Fortsätt med era boktipsinlämningar!)



Kommentarer
Postat av: jennifer

härlig bild på..asså "visningsbilden" vart togs det? =)

Postat av: dessi

tack! ja, han är ett riktigt charmtroll. :)
allt bra annars? kram

2006-05-07 @ 11:25:52
URL: http://denisegirl.blogg.se
Postat av: Ludi

Heeej gos! Ja, det e nåt speciellt med min mamma ;P oh. hoppas du har det häärligt däruppe i Borlänge. men va fan, skönt när solen har kikat fram igen. finns nästan inget härligare ;) allt e bra här förutom att jag saknar dig. ohh. hoppas vises snart igen! Puss puss!

2006-05-08 @ 22:12:59
URL: http://ludi
Postat av: Sigveheidi

I love guest books, keep up the good work!

2008-12-12 @ 07:18:00
URL: http://sigveheidi.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback