sjuk sjuk sjuuuuuukk...

Så himla trist att vara sjuk!

Ont i hals, hosta med torr hals och väääldigt snuva, känner mig som en vandrande bacill, hela jag.

Var tvungen att strunta i att åka till skolan (bara filmvisning, Stalker) idag, men ändå. Tycker att det är roligare att syssla med något än att sitta hemma och glo på damm.
Nu ska jag vila mig ordentligt så jag kan vara bättre till imorgon då jag åker till faster och sy klar min klänning, den måste ju vara klar innan galan om två veckor.....(toksnart ju!)


Det är som att de på bilden finns i mitt huvudet och håller isär mina hjärndelar och dansar, läs; Hjärnsläpp.

Eftersom jag är sjuk då vill jag också känna mig lyxig, då önskar jag att de här ska finnas på mig:


24440-100

Nej, jag får väl ligga och snörvla samtidigt drömma om de här. :(

Kläderna kommer från Lyxoutlet, Nelly och H&M.

Nu ska jag gå och fixa mat då får jag något i mig, normalt brukar man inte känna hunger som sjukling.

/Maria

p.s vänner, saknar er verkligen!

Kommentarer
Postat av: Piggelin

krya på dej! Hoppas du blir bättre snart! kram!

Postat av: Hermannelida

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2009-01-30 @ 08:21:30
URL: http://hermannelida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback