uppsala - en underbar minisemester

helgen har gått jätte bra och bokstavligen SOFT. då får man tacka josse och danne för en sådan fin helg, med fest, pyssel och goda middagar.

bilder kommer!

idag har det varit en lång dag för mig, typ 6 timmars föreläsning, men dock intressant en! och den förelästes av en australinare, häftigt va? som även är mycket bra och funkar jättebra med oss eleverna.


vill bara tala om att jag..... LÄNGTAR efter att ha en egen lägenhet! idag ploppade min hjärna för fullt med ideer till min framtida lägenhet. shit! den ska iaf vara en av sveriges lyxaste (förutom Adinas) lägenheter.



Vad för en sak ni mest önskar i julklapp?

Min är nog en ny symaskin!

/Maria

Kommentarer
Postat av: Ärtan

Hahha skönt att det var soft! snart kom du hit..:) då bli det ännu soft!:D
Vad önskar jag mig? en världens lyx lgh! :D
puss

Postat av: Ärtan

hahaha jaa det var skönt o lugn igår! njöt riktigt...:) man blev snabbt trött så jag sovit gott inatt..:)puss

2006-11-09 @ 13:21:50
URL: http://www.artan.blogg.se
Postat av: adina

åhh,. och jag som ska lämna lägenheten om typ 7 månader *snyft!* och EN symaskin MÅSTE man äga :D

2006-11-11 @ 13:52:58
URL: http://adina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback