nu ska det stickas

Igår studsade jag in på en kuriosaaffär där finns också många olika garnar, så köpte jag två garnar! En blandad färg med lilanyans och en helsvart som ska gå åt en ny frän randig halsduk.
Damen i affären är vansinnigt rar, hon hjälpte mig lite om vilken garn är bäst och så. Och hon förstod direkt att det behövs papper och penna efter att jag talade om för henne att jag inte hörde.

En bukett med rosor åt henne!

Förresten fick jag godkänt på min PM nr 1 som jag fick ägna mig åt tills halv två på natten innan inlämningen. Gissa hur stolt jag blev, trots kursboken är på engelska. Puh, vilket slit!


Idag ska jag dra till min krutgumma till mormor och kolla läget.


/Maria




Kommentarer
Postat av: Fia

Hej! Hoppas allt är bra med dig! :)
Hmm, du har gett mig en idé. Jag håller på att leta efter en halsduk nu, men har inte hittat den jag vill ha. Såg att du skulle sticka. Vore ju kul att sticka egen halsduk.. Hmm.. Får se om jag oxå gör det. :) Beror på tiden. Hihi, hoppas jag kommer i håg hur man gör. :D Du får ha det riktigt bra! Kram Fia

Postat av: Ärtan

Hahahha, benji är godis som förstöra dina tänder... haha...

Jaa tack att du finns..:)

2006-09-20 @ 06:55:14
URL: http://www.artan.blogg.se
Postat av: Ludi

Hoho. Du stickar med garn, däremot ägnar jag nästan all min tid åt min nya symaskin som jag fick av mor och far ;P Sakna dej och lördag! Pussar!

2006-09-21 @ 00:18:38
Postat av: Kristofer

Oh, jag har visst inte varit härinne på ett bra tag :( Läste nu att du pluggar Filmvetenskap A, mycket trevligt! Den var en av dom kurserna jag var sugen på innan jag halkade in på Mediekommuniaktion. Keep up the good work! ;)

2006-10-03 @ 15:57:11
URL: http://kristopher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback