min lilla krutgumma

Eftermiddagen i köket hemma hos mormor och morfar i Knutshyttan

- vill du ha kaffe, frågade mormor och visste att jag skulle säga nej. 
Eftersom de har aldrig sett mig dricka kaffe, brukade tacka nej till det.
men den här gången tackade jag ja.
- ja, nickade jag.
- ....... va?, blev hon förvånad, hmm ok.
Jag tog papper och penna, då skrev jag "eran Maria har blivit riktigt, riktigt stor". Morfar läste och smålog samtidigt nickade.
Mormor tog och läste, sedan började hon skriva:

"Stor blir man när man har fästman"

:D

/Maria

Kommentarer
Postat av: adina

;) alla ha olika tolkningar på NÄR man är stor.. hihi, saknar dig!

Postat av: Arneenya

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2010-04-13 @ 13:07:37
URL: http://arneenya.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback