gråt i halsen

Ett 110-kilos lejon, Jupiter, grabbade Ana Julia Torres för att....

24440-104

för att ge henne en tacksam kram och en kyss! Eftersom Ana räddade livet på honom efter att ha varit misshandlad och blivit grym undernärd av sina gamla ägare på en cirkus.

När jag såg de här bilderna, kom tårarna fram och rann nerför... jag är enormt emot djurplågeri och blir jämt lätt grinig om jag ser något djur plågas.

Önskar att idioterna som plågar djur och barn förnitas!

Mer om Jupiter, kan ni läsa på Aftonbladet.

/Maria

Kommentarer
Postat av: Ärtan

Oh, jag trodde först lejon gjorde attack på personen...
Men såhär... det gör ont i hjärtat!!!....
Hatar djurplågeri!!!!....

Men så mysig av lejonet!.... jag själv skuylle vara rädd o trodde att det skulle anfalla mig!...:)

Postat av: Anonym

Hihi, Embla är så mysig (förutom när hon biter.=(..)
Embla träffar du säkert, när du kommer då det är Dannes fest =).
Jaa, jag älskar lejonen på bilden, så sött!! Djurplågeri, usch! Hatar människor som plågar sina djur! =(
Gumman, älskar och saknar dig med!
*kärlek!*
PUSSSSSS!

2007-01-14 @ 18:17:10
Postat av: Ärtan

Och benji gillar dig! ;) ler just nu hans sätt att teckna din persontecken...:) inte M utan nästa som 8... hahaha.. sött!

2007-01-17 @ 22:12:13
URL: http://www.artan.blogg.se
Postat av: Antonia

Gud vad hemskt..
jag håller med om djurplågeri bör förbjudas"¨1
jaa.. jag ska skriva om ett inlägg angående hårinpackning imorgon(idag) så det är bara vänta.. där kommer jag rekommendera fyra olika hårinpackningar. puss

2007-01-18 @ 05:55:15
URL: http://antoniachic.blogg.se
Postat av: Wilhelmmona

Hello! Very interesting and professional site.

2009-03-10 @ 12:06:44
URL: http://wilhelmmona.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback