vårsol och blommor

Tjosan allihopa!

Nu har ni i hela landet eller vissa delar av det ljuvliga Sverige, märkt att våren har kommit! Här i Göteborg har det börjat skina solen oftare, annars är det typiskt Londonväder här.

Uhäää...


Har just slutat för dagen och ska bara kolla några saker innan jag drar till stan och kollar secondhand-affärer innan teater ikväll. Tyst Teater har en visning ikväll, föreställningen heter Shirley Valentine.

Shirley Valentine. Form: Stefan Fält

Det blir spännande att se på en modern klassiker. Hmm....

Här kommer jag med en liten lista som Antoniachic uppmanat oss att sätta upp.

Jag lider/har/är

struma
slarvig
gäddfobi
glasögon
tidoptimist

Jag är precis som du, är inte perfekt!

Jag uppmanar er alla skriva vad du lider/har/är

om ni vågar...

Kom igen!


/Maria

Kommentarer
Postat av: mallan

åh så ska du titta på teatern? Gunilla har berättat om den, syns spännande!
Jag har inte struma, din är mer grov än min. Min heter hypotyreos någonting. men släkt med din i af:)

Postat av: malin

Nu blir jag osäker- hypotyreos är en struma eller inte.
Men jag har brist på sköldkörtelhormoner, jag går upp i vikten, trött, minnesvårigheter, andningssvårigheter plus muskel- kan ge dig en hel lista.
Men skillnaden är att jag inte har knölstruma som jag tror att du har? Min hals växer till en gräns- egentligen växer den inte utan hela sköldkörteln flyttar mer fram.
Äter levaxin mot det, jag har inte ätit dem på ett år därför syntes min hals litegrann.

Har du samma eller? ska nog fråga min läkare om vad min sjukdom egentligen heter, struma eller bara
hypotyreos? :P

2008-03-07 @ 22:05:57
URL: http://mallansson.blogg.se
Postat av: Bosse

Jaså, även du lider av gäddfobi? Du är den första kvinna som jag har hört som gör det. Annars brukar det vara vi män som lider av detta. Men välkommen till vår webbsida http://www.freewebs.com/gaddfobifonden/ .

2009-07-05 @ 16:08:40
URL: http://www.freewebs.com/gaddfobifonden/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback